Wooho Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Håper denne er postet riktig. Etter å ha instalert Win XP så la jeg inn MSN 6.2. Så restarta jeg maskinen pga at noen drivere også måtte instaleres. Vel inne i windows får jeg en melding om at nyere versjon av MSN kan lastes(tenkte dette var vel beta versjonen 7) Trykte på ok men nei det viste seg å være versjon 4 eller no Så nå har det seg at hver gang jeg er inne i windows så blir jeg logget automatisk på MSN 4, noe som plager meg veldig. Her seff lyst å bruke MNS 6.2. Finns det en måte å slette eller deaktivere den innebygde MSN i windows slik at jeg ikke blir automatisk pålogget? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan jo bare gå inn i innstillingene på Messenger og ta vekk haken på "start Messenger når windows starter". Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan jo bare gå inn i innstillingene på Messenger og ta vekk haken på "start Messenger når windows starter". Jepp. Hint: Personlige innstillinger-Generelt- Flytt haken som står ved "tilatt automatisk pålogging når du er koblet til internet. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Litt småfeil men du lærer og poste riktig etterhvert håper jeg Forum -> Programvare -> Windows og som sticky riktig sted "Problemer i windows ? Les dette først - Oppdatert" og plutselig havnet du her: http://programmer.no/art.php?artikkelid=1253 som sier Klikk på start -> kjør (WIN+R) og skriv inn følgende: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Og den andre msnen er avinstallert (windows messenger) Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Eller om du hadde giddet å bruke søk funksjnoen: Start-kjør ....og lim inn dette:RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Ta deretter en restart.windows messenger er borte Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Tusen takk for hjelpen de fungerte med å legge inn den komandoen i "kjør". Ganske hendigt, nå har jeg paste det i en notisblokk i tilfellet det skjer noe lignende igjen. Uansett så beklager jeg for at denne ble postet feil da. Skjer ikke igjen. Er dessverre ikke så opptat av denne kategorien Windows så jeg så ikke den "styki" tråden med engang. Endret 3. februar 2005 av Wooho Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 No problem,glad to help Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå