Gå til innhold

Den innebygde MSN i Windows XP.

Anbefalte innlegg

Håper denne er postet riktig. Etter å ha instalert Win XP så la jeg inn MSN 6.2. Så restarta jeg maskinen pga at noen drivere også måtte instaleres. Vel inne i windows får jeg en melding om at nyere versjon av MSN kan lastes(tenkte dette var vel beta versjonen 7) Trykte på ok men nei det viste seg å være versjon 4 eller no :thumbdown: Så nå har det seg at hver gang jeg er inne i windows så blir jeg logget automatisk på MSN 4, noe som plager meg veldig. Her seff lyst å bruke MNS 6.2. Finns det en måte å slette eller deaktivere den innebygde MSN i windows slik at jeg ikke blir automatisk pålogget?

post-104-1107453406_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt småfeil men du lærer og poste riktig etterhvert håper jeg

Forum -> Programvare -> Windows

og som sticky riktig sted

"Problemer i windows ? Les dette først - Oppdatert"

og plutselig havnet du her: http://programmer.no/art.php?artikkelid=1253 som sier

Klikk på start -> kjør (WIN+R) og skriv inn følgende:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Og den andre msnen er avinstallert (windows messenger)

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen de fungerte med å legge inn den komandoen i "kjør". Ganske hendigt, nå har jeg paste det i en notisblokk :p i tilfellet det skjer noe lignende igjen. Uansett så beklager jeg for at denne ble postet feil da. Skjer ikke igjen. :thumbup: Er dessverre ikke så opptat av denne kategorien Windows så jeg så ikke den "styki" tråden med engang.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...