Launch Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det fins hauger med forskjellig ferdigmat og junkfood, noe smaker papp og metter overhodet ikke, burde ikke vært på markedet og annet er kjempegodt og metter som det skal. Prisforskjellen på godt og dårlig er minimal så hva skal man gå etter, vil ha deres erfaringer og synspunkter. Jeg har funnet noe på en lokal butikk med varm-mat disk som heter "Brennende kjærlighet" som er utrolig godt, det er som en sterk lasange med makaroni, sterkt kryddret kjøttdeig, og hvitost på toppen. Veldig godt, mettende og til OK pris. Eksempler på litt av utvalget de fleste har. Frossen pizza (Grandiosa, BigOne) Ferdig pizza (Peppe's, Dolly Dimple) Mr. Lee Kebab Hamburger/Cheesburger (Mc Donalds, Burgerking, Wimpy) Hotdogs (Frank's, Shell, Statoil, Texas) Osv... Finnes det noe bra der ute til en OK pris, eller noe som smaker faen og er overpriset så list det opp Lenke til kommentar
Launch Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Migr - Hva er det fornoe? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bigbite er nesten samme ulla som Subway ol... Beste søppelforet som er må vel være kebab Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Baguetter med diverse tilbehør ihvertfall. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Baguetter med diverse tilbehør ihvertfall. Big bite selger bare baguetter med tilbehør Lenke til kommentar
Dario Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Kebab\Durum er jo sinnsykt digg og til en nice pris. Lapskaus på blikkboks. Da får man 800g med godtsmakende mat til 25 kr. Nedfryst vårruller. Ca. 30 kr for 600g med mettende og fettete vårruller(6 stk). Det var alt jeg kom på for nå. Endret 3. februar 2005 av Dario Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg foretrekker å ikke spise ''ferdigmat'' Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Brennende kjærlighet på min lokale Mega er den beste ferdigmaten. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Shell's hamburgergrill med isbergsalat, barbecuesause og rømmedressing smaker fortreffelig Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bigbite med karbonade og dressing. Nammenamm. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Pølser på shell eier generelt sett ganske kraftig spessielt nå som det er tilbud, 29,- for alle pølsemenyer Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mine Favoritter: Fra frysedisken: Hold-It (ost-skinke, pepperoni, pølse-ost) Gorby's Pirog (kjøtt) Vårruller (1 pak, varmes i micro) Grandis (ofcourse) Tørrt: Nudler (mr. lee f.eks) Toro Rett i Koppen Pasta Bolognese Ferskt: Kebab (Snappys i drammen) Hamburger/Cheeseburger (hvorsomhelst) Pytt i Panne på Coop Mega Hjemmelaget Toast (Toastmaskin: Loff, Skinke, Ost, Sennep og Ketchup) El Maco burger hos McDonalds ¨ Taco (på en eller annen sjappe på Sandvika Storsenter husker ikke navnet) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 big one fresh baked pizzaene er sykt gode, men det virker som om de ikke selger de lengre . Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kebab og baguette (helst kjøpt på hov) Pommes frites. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Calzonen med ost og skinke fra 7-11 er SYYYYYKT digg. Eier alt dere har skrevet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dolly pizza og Burger King. Har vel noe med at jeg er sjelden innom slike "restauranter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå