acon Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei (ganske fortvilet akkurat nå) Har en WB CL1557, har hatt den siden før jul. Nå idag når jeg startet den opp, hørtee jeg viftene begynte å svive. Det blå lyset lyset som normalt inntil det kom en pipe lyd, sånn periodevis (pip-pause-pip osv.) Da blinket det blå lyset i takt med lyden. Noen som har peiling? All hjelp mottas med STOOOOR TAKK!!!! Acon Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei (ganske fortvilet akkurat nå) Har en WB CL1557, har hatt den siden før jul. Nå idag når jeg startet den opp, hørtee jeg viftene begynte å svive. Det blå lyset lyset som normalt inntil det kom en pipe lyd, sånn periodevis (pip-pause-pip osv.) Da blinket det blå lyset i takt med lyden. Noen som har peiling? All hjelp mottas med STOOOOR TAKK!!!! Acon Takten og antall pipelyder skal stå i instruksjons boken til hovedkortet. Vet ikke hvordan dette er på bærbare, men du kan jo alltid sjekke på hjemmesiden til HKet. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Satt i kontakten og latt den lade litt? Kan være tomt batteri. Lenke til kommentar
vinagunner Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ja, ja..nok en 1557 som har problem du får ha lykke til Lenke til kommentar
jendor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Virker som om disse maskinene er litt problembefengte, eller? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Haha, hadde vært artig om det var strøm som var problemet, men virker som hw problemer. Sende den inn da. Lenke til kommentar
Beop Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Erfarte presis det samme selv... Hjalp faktisk å plugge i strømmen Lenke til kommentar
acon Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Må ha skjedd noe galt med batteriet, men pcen fungerer for øyeblikket, ska ta en test å se om det ikke bare var dårlig kontakt eller hva som har skjedd... men den virker Takk for all hjelp da!! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ja, ja..nok en 1557 som har problem du får ha lykke til De selger jo i uhorvelige mengder, så det er jo ikke så rart at det dukker opp noen tråder nå og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå