wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det eneste jeg kan tenke meg er Li.htm eller LL.htm... Ingen av dem funker da EDIT: WOOHOO!!! Klarte det Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvorfor kan ikke begge bokstavene være store? Oja, så edit nå! :!: Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Trodde stor i og liten l så like ut på forumet 13 er ikke vanskelig annet enn det å se de bokstavene som er overlappet EDIT: Da er jeg på 14 EDIT 2: 15 Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hyyyl ii.htm? funker ikke. Friker ut snart! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) chokke: Tenk på Lian Li EDIT: La til chokke: for å ikke skape forvirringer her Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Greier ikke 15 jeg! Me neither Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 hyyyl ii.htm? funker ikke. Friker ut snart! Det er to store bokstaver..! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det er to store bokstaver..! Chokke: Med mitt Lian Li tips, og Tonio sitt store bokstaver tips burde du klare det Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Pokker asså! Jeg MÅ klare 15 før jeg klarer å sove... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Huff, nå mener pappa jeg skal legge meg! Også er stage 15 siste? Er den ikke? Myyy, noen må greie den! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Huff, nå mener pappa jeg skal legge meg! Også er stage 15 siste? Er den ikke? Myyy, noen må greie den! Jo, det er den siste... Det er det som er så forbanna irriterende! Drit i faren din akkurat nå We have to win this war to survive!! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg sitter på 9'ern. Fatter ikke hvordan. Har klart alle andre uten hjelp! Noen tips? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvordan var 9'ern igjen? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 If you manage to complete all 15 stages you will be directed to a new puzzle based on encrypted messages... Betyr det at det er enda mer etter dette? Det får ikke jeg med meg...Siden broren min har bursdag i dag! Og ja, vi må greie den! Jeg blir så irritert over at jeg ikke greier det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 visste ikke at det var forskjell på store og små bokstaver i URLer da Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Det er mer ja, men det er jo bare å lagre sida i favoritter Og så er det bare å begynne på'n igjen når du føler for det. EDIT: Du er ikke den eneste chokke Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg sitter på 9'ern. Fatter ikke hvordan. Har klart alle andre uten hjelp! Noen tips? Det er bokstaver inni den svarte dritten... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg sitter på 9'ern. Fatter ikke hvordan. Har klart alle andre uten hjelp! Noen tips? Det er bokstaver inni den svarte dritten... Det har jeg funnet ut. Men jeg sliter med å lese det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 visste ikke at det var forskjell på store og små bokstaver i URLer da Det visste jeg, men for det trengte jeg hjelp til den! (Og jeg skjønte ikke hva det mentes med "case sensitive" ) @wunderbaum: Jojo, men hvis dere starter med den her på HW så har vel dere gjort det ferdig før jeg får starta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå