Carl M Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 YESSS; klarte stage 8 =D Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tips på 7? Regner med at folk ikke er like smarte som meg SPOILER STAGE 7 Høyreklikk på bildet som på stage/lvl 6, gå til adressen som står der (http://www.etienne.nu/imagepuz/xxxxxxxxx) og se på navnet til bildet. Er det noe rart med det? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 YESSS; klarte stage 8 =D Jeg og, jeg og? Altså: Hjelp? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) YESSS; klarte stage 8 =D Hvordan da? Husk at jeg var så snill å legge ut en spoiler til 6'ern EDIT: Har funnet ut at jeg og Tonio egentlig tenker litt likt Vi trenger hjelp til det samme, og svarer på det samme... Er det skjebnen? Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 YESSS; klarte stage 8 =D tell me tell me!!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 *skyve seg frem* Husk: Jentene først! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) ahh, føle seg stolt *spoiler* Hint: sjekk fargebalansen på de forskjellige bokstavene =) Lol @ stage 10 hahah Endret 6. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 YAY!!! Takk Carl M Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ser det fortsatt ikke. *føle seg dum* Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Oooh! Nå ser jeg nesten et hvitt bilde igjen, bortsett fra at den er svart..! Tusen takk! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 chokke... Kopier bildet til Photoshop, og så zoomer du inn. Da ser du hvilke bokstaver som er forskjellig fra de andre Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Har funnet bokstavene, men jeg kommer liksom aldri inn på en ny side EDIT: Tonio, vær en snill jente nå Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 still dont see it i paint shop pro can du iallefall ta dropping tool over og se fargebalansen til forskjellige pixler, slik jeg fant det først. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 stage 12 var litt gay Den greier ikke jeg! wunderbaum: Hvor er du? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er på 8 ennå Enten har jeg bomma på et par bokstaver, eller så klarer jeg rett og slett ikke den. Har funnet bokstavene som sagt litt ovenfor her, men kommer ikke inn på noen ny side Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Stage 8? Det er den ghostgreia? Det er to bokstaver før .html! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er på 8 ennå Enten har jeg bomma på et par bokstaver, eller så klarer jeg rett og slett ikke den. Har funnet bokstavene som sagt litt ovenfor her, men kommer ikke inn på noen ny side sjekk ALLE bokstavene osv for fargebalanse Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hmmm... Fant 5 bokstaver med annen farge enn de andre da men EDIT: Klarte det nå.. Takker Tonio og Carl M Endret 6. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå