wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte det jeg Hey! Hva med meg? Du kan jo si hva jeg skal gjøre..! Værsåsnill? Sjekk PM Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte det jeg Hey! Hva med meg? Du kan jo si hva jeg skal gjøre..! Værsåsnill? Si det til meg og Har sendt deg PM nå Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte det jeg Hey! Hva med meg? Du kan jo si hva jeg skal gjøre..! Værsåsnill? Sjekk PM Tusen takk! Da var det stage 8 da..! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp... Liker ikke det jeg ser Har prøvd på samme prosedyre som på 6 og 7, men det virka heller dårlig Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp... Liker ikke det jeg ser Har prøvd på samme prosedyre som på 6 og 7, men det virka heller dårlig Prøver å mikse litt på ordene jeg...Men hittil har det ikke gått! Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hadde vært kos med hjelp fra noen Hvis noen har kommet forbi 8 da... EDIT: Ikke umulig at det er et ord som passer med både scary og ghost. Eller har en sammenheng med de to... Endret 5. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sender noen PM hvis di klarer level 8? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kanskje Fikk aldri takk for PM'en jeg sendte deg med hint Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sender noen PM hvis di klarer level 8? Jeg gjør det hvis jeg greier den... På førstesiden står det jo at: "NOTE: The text is always in written in a clear form," så jeg er ikke like sikker... Haha, jeg sendte takk! Jeg er flink jente! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) kan noen sende meg en PM til level 8??? Da hadde jeg vært evig takknemlig! Endret 5. februar 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jepp Men det er sikkert like simpelt som å bli kvitt avføring etter en flaske med avføringsmiddel Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) kan noen sende meg en PM til level 8??? Da hadde jeg vært evig takknemlig! Oh, stilig! Må passe på at det er meg du er evig takknemlig til! Går fortsatt dårlig med stage 8 da... Endret 5. februar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Oh, stilig! Må passe på at det er meg du er evig takknemlig til! Sendte en PM jeg også Går fortsatt helt borti natta med 8'ern Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 urk, level 6 @ pm anyone? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) glem det Endret 5. februar 2005 av chokke Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Kan ta det her... SPOILER STAGE 6 Høyreklikk på bildet, velg egenskaper. Gå til adressen der bildet ligger (http://www.etienne.nu/imagepuz/xxxxxx) Og så trykker du simpelt nok bare på image6 EDIT: Kan selvsagt selge direktelink til 8 for en sum penger Endret 5. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Også kommer en eller annen med svaret på stage 8, sånn...Helt plutselig! Kom igjen, en eller annen forstår vel det? *Håpe* Jeg har en følelse av at jeg ikke kommer til å sove godt hvis jeg ikke finner ut alle 15 (?) før jeg legger meg. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har scanna bildet for tekst som inneholder etellerannet.htm, men finner ikke en dritt Er enig med Tonio! Jeg kommer seriøst ikke til å få sove før jeg veit svaret på 8'ern! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Stage 7 er det samme som på et annet stage... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå