wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 He he... Sant det! Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med editering Cro Cop Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 He he... Sant det! Men jeg skjønner ikke helt hva du mener med editering Cro Cop Hvis du fortsatt er på stage 4, lagre bilde og bruk paint og den fylle greia med svart eller noe. Er du på stage 5: Jeg skjønner ikke noe jeg heller...Kanskje vi kan greie det sammen? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Glem det.. Fikk det til EDIT: Er med deg på å ikke skjønne lvl 5 Tonio Endret 5. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 5 skal vi ta sammen ja. Møt på IRC #jegklarerikke5 PS: Til dere som tok dette seriøst, ikke gjør det! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er med deg på å ikke skjønne lvl 5 Tonio Jeg prøvde alle bokstavene der jeg, det gikk ikke! :!: Kanskje det er noen det kun er en av...*skrive ned alle på nytt* @chokke: Jeg har ikke IRC uansett jeg så..! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er med deg på å ikke skjønne lvl 5 Tonio Jeg prøvde alle bokstavene der jeg, det gikk ikke! :!: Kanskje det er noen det kun er en av...*skrive ned alle på nytt* @chokke: Jeg har ikke IRC uansett jeg så..! så var ikke det med IRC seriøst heller da Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kanskje det er noen det kun er en av... Det er bare en u, men det er ikke u.htm eller u.html Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jeg fikk jeg med meg ja! Hmmm. erdfedkartafakelfdassfmfdre df ef efef efedfsjhjhsf fnkjs rskjfhsrfsr smfklj sfn s ijsfjisiefisjfs esjkhskhfshfsbdsbfe jio u mlsssfs .html (Kanskje jeg har skrevet noe feil...Jaja) det er veldig mange bokstaver. Det har jeg funnet ut av, det er ikke noe skjult (Som på oppgaven før) men det slutter med html! Skal det ikke slutte med htm? (Og hva skal vi nå ta? html eller htm?) Endret 5. februar 2005 av Tonio Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kanskje det er noen det kun er en av... Det er bare en u, men det er ikke u.htm eller u.html hmmmm. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Level 5 vil IKKE funke hvis du bruker Opera eller FireFox, men IE virker! Har maila han som står bak spillet om dette problemet. Endret 5. februar 2005 av Cro Cop Lenke til kommentar
jingt Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) SPOILER lvl. 5: Maker bildet, og det kommer frem noen bokstaver Endret 5. februar 2005 av illvit Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Level 5 vil IKKE funke hvis du bruker Opera eller FireFox, men IE virker!Har maila han som står bak spillet om dette problemet. :!: Da var den jo enkel! Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 illvit husk å skriv SPOILER LEVEL X når du røper svaret X = hvilket som helst tall Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Level 5 vil IKKE funke hvis du bruker Opera eller FireFox, men IE virker!Har maila han som står bak spillet om dette problemet. Da er det jo ikke rart at ting ikke funker her Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Uansett... Lvl 6 er jo bare et rødt kryss? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Trenger hjelp med level 6. Kan noen markere hvor der står på level 3? Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Level 6 må du også bruke IE. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Det kommer fortsatt bare opp et kryss *Bruke de få hjernecellene som er i orden* EDIT: Klarte det jeg EDIT 2: Hmmm... Stuck på lvl 8 Endret 5. februar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte det jeg Hey! Hva med meg? Du kan jo si hva jeg skal gjøre..! Værsåsnill? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Klarte det jeg Hey! Hva med meg? Du kan jo si hva jeg skal gjøre..! Værsåsnill? Si det til meg og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå