Larsen88 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Skal kjøpe meg en pc der jeg skal velge ut komponentene selv.. hvilken av disse sidene har den beste pc-byggeren (kvalitet? og pris? osv): psdata, komplett eller mpx? takk på forhånd. Lenke til kommentar
Emiiil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Go 4 komplett.no Alle disse webshoppene er jevne i pris, men komplett har best kundeservice! Har selv erfart at kundeservicen på mpx er reva! De begynte å krangle på hver minste lille ting, men jeg vandt til slutt! anyway, go 4 komplett! Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 gå for psdata, excellent service og rask leveringstid, samt en del lapper billiggre en f.eks komplett når du ser helheten Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hva med og bare bygge pcen på alle 3 og se på prisen...tror det tryggeste kjøpet ville vært på komplett, psdata er vel også helt grei. MPX har jeg ikke erfaring med Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 MPX er absolutt ikke så ille som alle andre her på forumet skal ha det til. Jeg har BARE gode erfaringer derfra og det har pappa (firma) også. Men jeg ville bygd en i alle tre og se på prisen slik som Nobrains sa. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ein kompis av meg brukte 2 mAna for a fa tilbake psu som var rOken... Det seier litt. Bare dei som var treige... Men eg har god erfaring med komplett, og psdata. Begge 2 er veldig rakse som sakt varen er pA lager Endret 3. februar 2005 av londoy Lenke til kommentar
audhage Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Vel, jeg returnerte et skjermkort. De sendte et nytt etter 2 dager. Det står det respekt av. (utenlandsk tastatur?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå