NuB Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Sitter på en familiemaskin der alt er bare rot og de har lastet ned over stokk og stein osv. Det går tregt.. Kjørte nettopp ad aware for første gang, resultatet ble at 147 komponenter ble funnet. Brilliant Digital og Webhancer var de vanligste (selv om jeg nettopp avinnstallerte webhancer). Hvordan kan jeg vite hva som "skal være der" og hva som med fordel kan fjernes? "Other" er også en kategori som gjelder mange av funnene, hvordan skal jeg vite hva det er? Finnes det noe nettsted eller lignende for å få litt orden på hva som er hva, har ikke lyst til å fjerne viktige ting Lenke til kommentar
hmm Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Ikke så mye til hjelp men.. jeg bare sletter alt den finner. Kanskje du finner noen linker på hjemmesiden til ad-aware? Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 GIF89a ³ Æ! ÆçÿÿB ÿk!ÿ„Bÿ”cÿ„ÿÖÆÿç ÿÿ„ÿÿÿÿÿÿ ÿÿÿ!ÿNETSCAPE2.0 !ù , ‹ÉI+8ÛmA)C p¤ä…bIfšºyVìø‚²mDO˜N(7á}>> f"†¦§,~†¦'4ºXðªÙÖ¸5t»0 •2jgïBÍtáçŸÎ³n÷îHI{@c>w=ij"3<>>ŽAELkb:•W3•b˜™4 X“b¦’lš;-5 !ù , ŽÉI+8ÛmA)C p¤ä…bIfšºyVìø‚²mÂ߀u¡ÜÄs(>8ZÍT8 ELOÇ€MÎ't±8QOW¢Áåb|CTŠ˜=”»ôŽUm‹‹ãtîE1t&>~F1f"3<H1f_KU‘ƒ| 3–—H¡Tu¡U ¡©?4j£§-5 !ù , ŽÉI+8ÛmA)C p¤ä…â”a%³²î÷ ðæ@ê¼Ls§ÜÀCðA[H¸C8ÉÊS88¯Ÿt&j^³Ñ´ÜYHªV…êVHs™~ ò…^<,cxz{47<S|*")1 ‚Š&/&2‰[ Ž.™> •'*~ £•Ÿž§t/ !ù , –ÉI+8ÛmA)C p¤ä…b5Nšša»ZŠW )kº€âŸ¸ÙJˆù|~¡ Nf<8/Xçã¬>kŸä´Šè ‡H{)p»ˆ°¯†Ê±Ìçj¯-[_N@6Á¿ 7=||n6€‚?"‰67kQ3~—Ž‡X ‰Š ¡/~},®R*mž2³< !ù , ‘ÉI+8ÛmA)C p¤ä…bY%S¦©R"›ÂX‚1§=’™Ïg€ ù8áa9tí:Ÿ¥”IÞ.)b«;€NÆŠGË•y‰¨+mº=$='vêZö €p+k ~xyƒz4Yˆ‰_>j5’ˆ DN?{x’‰2:<V™&‘‰9?`j¤–Obi£-/N ; Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ja Hooligan.. Det der var VELDIG nyttig :razz: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Er Ad-aware et gratis program ? Finnes den i trial ? noen som gidder å linke til et sted hvor man kan laste det ned ? GAIN sux.. Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Finnes her: http://www.lavasoftusa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå