TanglewoodD Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Heisann, Jeg vil bare vite om jeg har lov til å dele 5 forskjellige filmer, som jeg ikke har lagd selv, på nettet. jeg leste på Programmer.no at det har blitt rassia osv. er det her noe jeg bør vite om? Det er ikke norsk tekst.. Noen sa at det var lov Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei, det har du slettes ikke lov til. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Haha. Svaret sier seg selv, selvfølgelig er det ikke lov. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Ok, greit nok.. Jeg har ikke delt noe heller jeg, hehe, hvorfor tar ikke snuten dc++ elrno a Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ok, greit nok..Jeg har ikke delt noe heller jeg, hehe, hvorfor tar ikke snuten dc++ elrno a Selv om det er forbudt og dele trenger det ikke å være forbudt og lage slike programmer, samt at fildeling ikke er forbudt i hele verden. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er forbudt å dele alt som er opphavsbeskyttet uten tillatelse fra eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå