Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har et norsk tastatur, men engelsk Windows XP (dette gjelder på en annen data vi har). Dessverre oppfatter den det ikke som norsk tastatur, og gir oss heller semikolon når vi trykker på "å" og lignende. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva må jeg gjøre? Søke, det har blitt tatt opp før.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Prøvd, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal søke på. EDIT: Etter litt knoting fant jeg det. Takker. Endret 3. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 er ikke så rart du ikke finner noe, søkefunksjonen her suger.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 er ikke så rart du ikke finner noe, søkefunksjonen her suger.. Nettopp. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dårlig bruk av emnefeltet, off-topic diskusjon og ønske fra trådstarter om å stenge. Så da gjør jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg