alexio Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 hei og hopp!! Jeg så en gang en link til et sted der man fant en eller annen rar "patch" til MBM, sånn at den ble på norsk... Har søkt og søkt, til jeg måtte bytte batterier i musa, men finner ikke den posten der linken var... Så nå må jeg bare ty til plaging av dere her på hw.no Det er jo som å finne nåla i høystakken... På forhånd takk! [ Denne Melding var redigert av: alexio på 2002-06-18 19:25 ] Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 prøv på hjemesiden. jeg tror det var der jeg fikk den. det var på samme siden jeg lastet ned MBM5 i såfal. Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 http://mbm.livewiredev.com/ her er siden så går du på "MBM 5 Download" og laster ned "MBM 5.1.9.1 Extra Languages" så har du norsk MBM5 Lenke til kommentar
alexio Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Tuuuuuuusen takk, skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke tenkte på det....uansett, takk! alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå