Radi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har tenkt å modde tastaturet mitt. Det er et gamelt, grått og kjedelig tastaur. Så jeg hadde tenkt å freshe det opp litt... Har en del 1mm lys dioder ligende å slenge. Er det noen som har noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta av alle knappene etc. 1. Så tar du å lakker hele greia i samme farge som resten av pc-en din. (Så fremt dette ikke er grått og kjedelig da!) 2. Prøv og få tak i runde knapper? Det kunne ha vært jævlig stilig -- Stort sett det jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 vel, jeg kom akkurat på dette nå, men hvis du har plass, så kan du prøve å legge en plexiplate under alle knappene, pusse den med sandpapir, og så belyse den led ledsa.. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Slik ble det, pitty nice hææ!? Det tokk litt lang tid før jeg fikk lagt inn bildet av resultatet, menmen, her er det. Endret 8. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
Radi Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 jeg skal kansje legge en plexi plate under knappene og belyse de med led's senere Lenke til kommentar
pathfinder Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bare for og ha sakt det så må du ikke ta mer enn 100 mA (milli Amper) ut av tastaturet for da ødeleger du ps2 utgangen! og det vil du helst ungå, men vist du har et tastatur men usb inngang så kan du trekke myyyye mer strøm ut en bare 5 volt som i et vanlig tastatur med ps2! dette er veldig lurt og huske på og så må du også ha en motstand! veldig lurt og huske jeg har 4 led lys i mitt tastatur med en bryter så klart! og jeg bruker en motstand på 100 ohm. det beste er og bruke noen tynne ledninger ikke for tynne, og paralellkoble alt! det beste er vist du lodde de sammen og ikke bruker teip eller noe slik. og så er det jo en ide og se hvor mye led lysene bruker da! mine led lys bruker 30mA 3,3volt. altså mine bruker 120mA men derfor bruker jeg en motstand på 100 ohm for og minste den ned til ca 100 mA for og ikke ødelegge ps2 utgangene! for vist du ødelegger en så ødelegger du begge noe og tenke på det ja for da funker ikke musen heller vist det er en med ps2 da! skal sende inn bilde av mitt tastatur så får dere sett hvorden resultatet blir, kan også vise hvorden du skal legge alt opp for og få en bra løsning Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Du kan bytte LEDs til NUM, SCROLL og CAPS-lock. Har gjort det, og lakkert mitt blått. Hadde kun en rød og en orange LED, så det ble litt juletre, men jeg har planer om å lakkere det svart, og sette inn blå LEDs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå