WebKnight Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Har NGT 1850kb linja og før den siste økningen hadde jeg sjeldent under 1850kb, mens nå etter at de har gått fra 1700kb til 1850, så ligger jeg bare på ca 1800kb. Siste målingen jeg gjorde hadde jeg 1806 kbit/s (DinSide) På de tre forrige målingene etter økningen har jeg hatt litt over 1790kb. Har testet til forskjellige tider og både på dinside og itavisens. Har også startet routeren på ny. Andre som har opplevd noe lignende ? Og dere med 1850 linja, hvilken hastighet får dere på disse testene? ...ikke bra Endret 14. februar 2005 av WebKnight Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Svar fra Nextgentel: Alle våre kunder vil få sin hastighet i løpet av februar. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Får gi det litt tid da, men er det ikke rart at jeg har gått ned 50kb + da ? Hvis jeg ikke har fått endringen ennå, eller er det sånn som kan skje..? Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 er jo så lite at du såvidt merker noe. og desuten så hopper farten endel på speedtester.. fra dag til dag osv.. Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kommer litt ann på linja di,hvis den er lang,eller det støy på den,kan hastigheten din bli lavere når du får oppgradert linja.Ikke bestandig at det går den veiev du ønsker..... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ordna seg med en telefon til NGT. Var en konfig fil som ikke var blitt kjørt, kjørte test rett før jeg ringte som gav 1785 - etter å ha sagt hva det gjaldt ba kundebehanleren meg teste igjen - Voila 1960 kbps. Så hvis andre opplever dette, bare ta en telefon NextGenTel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå