Lethol Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Heisann.. Jeg bruker Norton Antivirus 2005. Og jeg sliter med å få fjernet noen virus.. Legger ved et screenshot av virusene jeg ikke klarer å fjerne. Skjønner ikke hvorfor de ikke blir fjernet. Har prøvd å følge hva "Sysmantec Security Response" ambefaller: The following instructions pertain to all Symantec antivirus products that support Expanded Threat detection. 1. Update the definitions. 2. Run a full system scan and delete all the files detected as Hacktool.HideWindow. For specific details on each of these steps, read the following instructions. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Norton er flink til å finne virus, men klarer sjelden å slette dem. Kan ikke gjøre annet enn å anbefale NOD32. Klikk på hver og ett av virusene og følg instruksjonene for å fjerne dem manuelt. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Aaaargh, kan ikke folk forstå at Norton suger? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Aaaargh, kan ikke folk forstå at Norton suger? Istedenfor å spre dårlig humør på forumet, så kan du hjelpe trådstarter! Hentet fra guiden min: Til tider kan det være meget vanskelig å fjerne virus, fordi et program som kjører ikke kan bli slettet. De fleste antivirus-programmer har en fin liten karantene som infiserte filer plaseres i, men det er ikke alltid dette fungerer.For å fjerne virus som antivirus-programmet ditt ikke blir kvitt, gjør du følgende: Søk gjennom harddiskene dine med antivirus-programmet, og skriv ned (på en lapp) alle filene som er infisert men som antivirus-programmet ditt ikke klarer å gjøre noe med. Skru av datamaskinen din på vanlig måte. Start datamaskinen din igjen, og trykk F8 under oppstart. Velg å kjøre Windows i "Sikkermodus". La Windows starte opp, og finn de infiserte filene (titt på lappen din ). Slett de! OBS: Du burde være forsiktig med å slette infiserte filer, fordi filene kan være nødvendige for Windows. Du kan eventuelt slette de infiserte filene for så å installere filen(e) igjen fra en Windows-cd. Endret 3. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Mysil, prøv å hjelp i stedet, selv om jeg er enig i det du sa. Lenke til kommentar
Lethol Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Takk for rask hjelp.. Filen jeg trenger heter C:\WINDOWS\system32\sys32x.exe. Men de som skulle sende meg med den fila har den ikke. http://lethol.mine.nu/~lethol/virus-filer.txt Der står alle filene. De første bare sletter jeg.. Men sys32x.exe vil jeg ha ny kopi av trur jeg Aner ikke hva den er til damen.. Virker som kanskje noe jeg har instalert.. Endret 3. februar 2005 av Lethol Lenke til kommentar
akh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du prøvd å starte maskinen i sikkermodus og så kjørt norton? Ellers må jeg si som flere her: Prøv nod32 istedet. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hei! Hva er det som er så bra med NOD32? Har hørt mange her på forumet som sier det er bra..... Hvilke bra funksjoner har det som Norton ikke har. Takk Hilsen Daniel Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det tar mindre resusser, og tar flere virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå