geggy Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Trenger hjelp raskt. Hvordan fjerner jeg denne typen , har ikke hatt virus før, og føler meg liit hjelpes løs. Er det noen snille som kan hjelpe. Forklar meg fra bunn av om mulig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan jo lese litt mer her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Last ned CWShredder og forsøk å fjerne trojanen med det. Hva slags antivirusprogram bruker du? Lenke til kommentar
geggy Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har symantec antivirus. HAr vært inne på Symantec.no og søkt på virus navnet etter removal tool, men syns det var vanskelig å skjønne. Er det ikke bare en link man kan trykke på da som er removal tool savner det. Eeh, så er jeg ikke så god i engelsk heller Har lasta ned de siste sikkerthets oppdateringene da. Lenke til kommentar
geggy Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 fant 1 fil med trojan i navnet i dokument@settings og slettet den. Har kjørt CWShredder nå. HAr jeg fått bort virusen da tru? Trenger jeg å gjøre noe mer nå, er den jævla hesten borte tru? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Så vidt jeg vet er dette en trojan som infiserer Internet Explorer, så da skal det holde å slette "Temp"-mappen og "Temporary Internet Files"-mappen for alle brukere. Endret 3. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
geggy Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Fikk medling at Trojan Moo. B var inne i systemet å. det var rett etter Trojan ByteVerify kom inn. Gjelder det samme for det @kd. Jeg har sletta alle Temporary Internet Files og i Temp mappa mi lå ccleaner, kan joh ikke slette den, er den infisert tru. Er liit stressa her nå, og usikker. Endret 5. februar 2005 av geggy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du skal fint kunne slette mappene hvis du starter i sikkermodus (F8 under oppstart). Lenke til kommentar
geggy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 kanskje teit spm @kd men skal jeg slette hele mappa T I F og Temp mappa, eller mener du det som er inni de etter jeg har åpna de? Lenke til kommentar
geggy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har sletta innholdet, men ikke mappene om du skjønner Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har sletta innholdet, men ikke mappene om du skjønner Slett mappene. Lenke til kommentar
geggy Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Takker så mye for all hjelp Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Takker så mye for all hjelp Bare hyggelig! Bare si ifra hvis du fortsatt er plaget av trojanen, så skal jeg se om jeg kan få hjulpet deg. Lenke til kommentar
geggy Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Takk for det @kd Den er helt borte nå. Anti Virusprogrammet og Noadware programmet finner ikke no til den nå, og datan fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå