_Adler_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei! Har DVD brenneren: BenQ DW800A. Prøvde å flashe den med den nyeste firmwaren: B2L7 som du ser nederst på siden. Jeg startet programmet og det kom frem en melding om du er sikker på at du vil flashe, eller noe sånt... (husker ikke helt). Da trykkte jeg Yes og ventet veldig lenge, ingenting skjedde. Jeg ventet minst en 1/2 time, og til slutt lukket jeg programmet og lukket det i Task manager. Jeg har hørt at man ikke skal avbryte programmet når man flasher. Men etter at jeg startet maskinen var DVD brenneren fortsatt ikke flashet (så det i Nero INFO TOOL). Hva er problemet egentlig? Gjør jeg noe galt? Hvor langt tid tar en slik flashing (noen som har flashet en BenQ DW800A, noen gang?) Jeg syns det er merkelig..... og nå har jeg jo fortsatt standard firmwaren B2H7.. Takker for alle svar! Hilsen Daniel Endret 3. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
howzer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg flashet DVD-spilleren min for lenge siden. Da måtte jeg ut i DOS, og programmet hang. Jeg bare startet på nytt etter lang, lang tid uten at noe hadde skjedd, og flashingen var visst vellykket. Men aner ikke hva dette egentlig kommer av eller hvorfor det ikke funker for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå