Gå til innhold

Swiftech MCX370 Heatsink+Enermax 80mm+Ice Hole=35°C

tobiazR

Anbefalte innlegg

HaLLo!

Jeg har nettop kjøpt meg ny prosessor kjøler

En Swiftech MCX370 med Ice Hole så 80mm passer oppå, men når jeg starta maskina og skrudde på HWDoctor så hadde ikke tempraturen Endret seg i det heletatt!!!

Jeg Har En Intel Celeron 1.3Ghz 0.13 Micron med 100Mhz FSB...Jeg har lik temp med den nye kjøleren som jeg hadde med Original kjøleren...

Er ikke dette litt Rart?

Celeron_013.JPG

HwDoctor.JPGLegg merke til Chassis Fan ens RPM... LoL

L33T_machine.JPG

L33T_machine2.JPG

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: tobiazR på 2002-06-18 19:09 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: tobiazR på 2002-06-18 19:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke så rart at den ikke blir kaldere da. ettersom at det bare skiller 6c grader mellom kabinett temraturen og prossesor tempraturen.

Hvis du vil ha en kaldere cpu så må du nok over på vannkjøling. Men det er jo ikkeno vits pga tempraturen din er jo fin og lav...

Lenke til kommentar

jeg ser du har montert vifta slik at den blåser på cpu/ribba. jeg ville snudd den slik at den blåste vekk fra ribba. varmen blir jo spredd ut til ribbekantene, og vifta blåser jo bare opp den samme lufta rundt cpu, så tempen vil jo ikke bli noe bedre. :smile: bare ett tips, skader jo ikke å prøve!

Lenke til kommentar

Hva med å gjøre om bildene til linker til bildene? Blir mye enklere for oss med liten & dårlig skjerm, og for de som har dårlig linje. Tror ikke du får CPU temp noe lavere før du kjøper deg noen kabinett vifter til, men er ikke mye å gå på uansett, temperaturen er veldig lav som den er med luftkjøling. Ligger den konstant på 35 grader uansett hva som skjer? Da er det nok noe snålt med måleren.. (tenkte på det i og med at du ikke har tatt med idle/load temperaturer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...