tobiazR Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 HaLLo! Jeg har nettop kjøpt meg ny prosessor kjøler En Swiftech MCX370 med Ice Hole så 80mm passer oppå, men når jeg starta maskina og skrudde på HWDoctor så hadde ikke tempraturen Endret seg i det heletatt!!! Jeg Har En Intel Celeron 1.3Ghz 0.13 Micron med 100Mhz FSB...Jeg har lik temp med den nye kjøleren som jeg hadde med Original kjøleren... Er ikke dette litt Rart? Legg merke til Chassis Fan ens RPM... LoL <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: tobiazR på 2002-06-18 19:09 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: tobiazR på 2002-06-18 19:11 ] Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Stakkar alle modembrukere! Virkelig nødvenig med alle de bildene for å fortelle at den ikke kjøler noe bedre? Man: Har du brukt kjølepasta? AS3? Riktif montert? osv? Lenke til kommentar
tobiazR Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Artic Silver 2, den ser riktig montert ut i hvertfall... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Sitter heldigvis på et bredt bånd nå (10mps) Men det var fine tempraturer.. Tipper det tar 6timer til en mod lager bildene dine over til linker Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Det er jo ikke så rart at den ikke blir kaldere da. ettersom at det bare skiller 6c grader mellom kabinett temraturen og prossesor tempraturen. Hvis du vil ha en kaldere cpu så må du nok over på vannkjøling. Men det er jo ikkeno vits pga tempraturen din er jo fin og lav... Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 jeg ser du har montert vifta slik at den blåser på cpu/ribba. jeg ville snudd den slik at den blåste vekk fra ribba. varmen blir jo spredd ut til ribbekantene, og vifta blåser jo bare opp den samme lufta rundt cpu, så tempen vil jo ikke bli noe bedre. :smile: bare ett tips, skader jo ikke å prøve! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Er det ikke meninga at vifta skal blåse på ribba Sitter mer med NGT 1028kb/764 Life is sweet! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Quote: King_mephisto skrev (2002-06-22 22:13):Er det ikke meninga at vifta skal blåse på ribba Det kommer ann på om den takler mottrykket. Svake vifter burde settes til og suge. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg sa til deg tobias at du skulle kjøpe Alphaen min...men neida du skulle absolutt ha swieftech....nå kan du angre Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 ##"¤#¤ helvettes dritt bilder. Sitter her på en dritt av en maskin i millitæret og maskina bugga :sad: Annyway kanskje du skal prøve noen kabinett vifter? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Kult skjermkort! er det fra Gainward?? ligner litt på mitt. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hva med å gjøre om bildene til linker til bildene? Blir mye enklere for oss med liten & dårlig skjerm, og for de som har dårlig linje. Tror ikke du får CPU temp noe lavere før du kjøper deg noen kabinett vifter til, men er ikke mye å gå på uansett, temperaturen er veldig lav som den er med luftkjøling. Ligger den konstant på 35 grader uansett hva som skjer? Da er det nok noe snålt med måleren.. (tenkte på det i og med at du ikke har tatt med idle/load temperaturer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå