nicebice Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har et Sapphire 9700 pro skjermkort.Etter en stund slår skjermen seg av.Hva kan være galt.Er korte kaputt ? Har prøvd et ,TI4200 og da funka alt fint. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Slår skjermen seg av mens du bruker kortet? Trenger kortet ekstern strømplugg og hvis ja sitter den i? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tippar at det er driver problemar, har du sletta alle gamle skjermkort drivera? Lenke til kommentar
nicebice Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Strømpluggen står i korte.Skjermen slår seg av etter en stund Windows har startet opp. Lenke til kommentar
nicebice Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Trudde det hva driverproblemer,så jeg har formatert disken og installert windows på nytt.Men problemet er der fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Prøv med .NET framework 1.1 installert hvis du ikke har det Lenke til kommentar
ultranerd Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hei Jeg har hatt dette proplemet med 2 stk geforce 4 kort i senere tid, de liksom bare dør etter en stund. som en slags hvilemodus Begge er sendt i retur til netshoppene de er kjøpt hos og begge ble godkjent som garanti sak Er nok en viss sjanse at det her tatt kvelden Neppe drivere. Kan jo sjekke den ekstra strømpluggen om den har noen korrosjon eller noe som hindrer kontakt det Endret 3. februar 2005 av ultranerd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har dere endra AGP klokken? 66MHz Lenke til kommentar
nicebice Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 AGP-klokken er urørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har du installert .NET framework 1.1 da? Hvis du ikke har det så er den på Windows Update Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå