Zero.stian Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har tenkt på å kjøpe meg en Razer Magma mus, og i denne anledningen har jeg har sett på Corepad magna og på QPAD matte, hva bør jeg velge, eller bør jeg ha noe annet? Tips? Lenke til kommentar
Cyrano Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Seff eXactmat X speed... http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4924 Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Exactmat (metall) Q-pad(tøy) Xray thunder8 (plastikk) Corepad magma (Behandlet glass) er de fåreløpig definetivt beste i hver sin klasse.. Ikke hør på folk som anbefaler eldre matter som func, icemat og steelpad S-serien.. de overnemnte er betydelig bedre. Men siden dette er _anbefalinger_ og ikke hvilken musematte som faktisk er _best_ så kan vel folk komme med frie inspill.. Er bare redd folk kommer med anbefalinger fordi de har matta selv, og mener den funker greit Endret 3. februar 2005 av E.T Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har Steelpad 4S det funker fett, den er stor og ser bra ut det er min annbefaling mvh hrrr Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Exactmat (metall) Q-pad(tøy) Xray thunder8 (plastikk) Corepad magma (Behandlet glass) er de fåreløpig definetivt beste i hver sin klasse.. Ikke hør på folk som anbefaler eldre matter som func, icemat og steelpad.. de overnemnte er betydelig bedre. smak og behag du! kan ikke si sånt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Steelpad s&s Endret 3. februar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Glatt pusset stål eller aluminiums plate Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Exactmat (metall) Q-pad(tøy) Xray thunder8 (plastikk) Corepad magma (Behandlet glass) er de fåreløpig definetivt beste i hver sin klasse.. Ikke hør på folk som anbefaler eldre matter som func, icemat og steelpad.. de overnemnte er betydelig bedre. Qpad er ikke tøy. Det er gummi Njaal Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er da tøy Gummien er vel under matta... Men ok, siden han ikke spør eter hvilken musemate som er BEST skal jeg endre lit på den forrige posten.... Lenke til kommentar
Hanza Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Har qpad musmeatta! Den fungerer perfekt for meg, men så har ikkje eg prøvd nokon andre high end musematter Men den er absolutt til å anbefalla! Ialefall viss du ikkje vill ha ei stiv, kald og skrikete musematta Lenke til kommentar
dopus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ? noen som bruker musmatter? har ingen jeg. :-D Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) !!! se der Endret 3. februar 2005 av ikkeno Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har hatt Func 1030, IceMat, Steelpad 4D og vanelig blå tøymatte men ingen slår Q-Pad er den beste matta som finnes. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg kan anbefale disse: *Q-Pad *Corepad Magna *fUnc 1030 (slites veldig fort) *Steelpad 4S (veldig Smooth, men bråker litt) *Everglide Giganta (billig og grei matte, men slite mye) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå