gather Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg føler med deg wh1te , hadde klikka for meg om noen hadde knust skjermen på min laptop.. Nå ville jeg aldri latt min maskin bli stånde i klasserommet (enkelte elever i min klasse er ikke så forsiktige å kan godt komme til å sparke borti sekken med pcen helt "tilfeldig") Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 1551 er utroolig lekker, og langt ifra så feit man tenker den er (jeg ble veldig overrasket). Faktisk, 2 venner av meg fikk akkurat hver sin 1551, og de er begge veldig fornøyde Da hadde det vært hyggelig om vennene dine kunne poste sine erfaringer med 1551 i den tråden jeg har laget for det. Så langt har jeg nemlig ikke fått inn noen erfaringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg føler med deg wh1te , hadde klikka for meg om noen hadde knust skjermen på min laptop.. Nå ville jeg aldri latt min maskin bli stånde i klasserommet (enkelte elever i min klasse er ikke så forsiktige å kan godt komme til å sparke borti sekken med pcen helt "tilfeldig") Den lå nedi sekken, temmelig beskyttet, i et hjørne i klasserommet. Angående pris hos Multicom, så har jeg ikke fått noe svar enda. Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Zepto kjører jo slike skall, kan jo høre hva de sier om evt bytting av skjerm/skall/innmat. Fikk en hyggelig pm av multicom, så det blir nok dem, om panelbytte er aktuelt. Ah, fint da. Hva kom dere fram til? Blir det endel å spare? Hvor mye kostet skallet, og hvor mye tar et verksted for å bytte innmaten over?? Noen som vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skallet koster 8k på Netshop. Multicom tilba meg en pris en pris som var halvparten av det Whitebox gjorde. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Blir nok barebook på deg ja.. Ang det å skifte skjerm på bærbar så er ikke dette noen vanskelig operasjon i seg selv, fleste panelene bruker standardtilkobling som kan benyttes om hverandre hva produsent angår.. men det blir ofte like dyrt som en barebook Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå