spoonikus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg får følgene feil melding når jeg spiller wc3: Noen som vet hva jeg skal gjøre? Funka på mitt gamle oppsett, og nå har jeg det som står i min signatur... Hva kan jeg gjøre? heeeelp (har reinstallert wc3 ja) Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Minner om feilmeldingen jeg pleier få når jeg bruker utdatert no-cd patch. Prøv å patche til siste versjon hvis du ikke alt har gjort det. Virker som et problem med war3.exe eller noe sånnt. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Minnefeil? Prøv annen RAM? Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Har real frozen throne plate... installer fra den og, så jeg skjønner ikke hva som kan være galt... har hørt om noen andre kamerater som fikk samme mld, men de har kjøpt ny pc.. (noe som jeg også har gjort) O_o må da finnes en løsning Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er som oftest en feil med PC-en når du får melding i Wc3. Rammen er den vanligste synderen. Prøv å kjøre prime95 i ei natt e.l., og se om du kjører feilfritt. Hvis du ikke gjør det kan du prøve å stille ned klokkefrekvens på RAM, cpu, etc. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Sjekk med memtest om rammen din er død, mener å huske jeg fikk lignende feil med halv-død ram. www.google.com memtest Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 skal teste en annen ram på et lan i helga, men skal jeg ringe komplett og høre med dem? kanskje de sender meg en annen ram som jeg kan teste? kan være rammen som er defekt elns? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Minner meg veldig om den meldinga jeg fikk på wc3 når jeg bare hadde spillet som warez Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 minnefeil.. min nabo får samme meldinga Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Pc'n min "hakker" i bf1942 og.. den kjører 100 fps, men den får hakk innimellom... dette kan også tyde på minne feil? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det der er en bug i 1.7/SP2, har ingnting med minnet å gjøre- Det er Datakjøringsforhindring som er synderen, jobber selv med å få det av =/ Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 det med bf1942? skal jeg bare installere SP1 igjen da? O_o Lenke til kommentar
Koshs Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei. Har hatt samme problemet. Sjekk desse før du skiftar noko som helst; http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Fikk samme feilmelding på min laptop da jeg brukte to minnebrikker. Doom3 krasjet også, men ingen feilmelding. Nå bruker jeg bare en av brikkene og da fungerer begge spillene fint. Det gjelder uansett hvilken av brikkene jeg bruker. Kjørte Goldmemory og fikk feilmelding når begge brikkene sto i maskinen samtidig. Når jeg sjekket brikkene hver for seg ble begge brikkene godkjent. Merkelig! Noen som vet hva som kan være galt? Send meg gjerne PM om det ikke angår trådstarters spørsmål. For å ikke kapre tråden hans. EDIT: Brikkene mine har samme specs, men ikke samme produsent. Endret 3. februar 2005 av Lættis Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan stemme det, jeg hadde to ram brikker av forskjellig hastighet (pc3200 og pc2100) og det ble masse problemer.. kan jo prøve med bare en. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Feilpostet. Spørsmål om spill skal ligge under spill-forumet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg