Egil.B Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 jeg har noen album som er rippet disc at once. Vet dere om noe program jeg kan bruke til å seperere hvert enkelt track ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Gå til http://www.downloads.com (eller Google) og søk etter "mp3 cut" - finner garantert noe der. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 takker for svaret. Er blitt så vant til å lese her på forumet at jeg like gjerne spør folk i håp om at de vet det istedenfor å søke selv. Vet noen om hvordan jeg brenner mp3'er uten track-mellomrom i Nero Burning Rom. Litt greit å ha delt opp en cd i tracks, men litt dumt å ha 2 sekunders mellomrom da det er snakk om en live-plate... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Du kan jo bruke Cool Edit, med mp3 plugin til å cutte. Når du brenner musikk CD'er, må du brenne Disc At Once... da kommer ikke 2 sekunders delay'en. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Problemet med disc at once er jo at da forsvinner jo tracka, og jeg har ingen mulighet til å skifte mellom sangene... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 skjønner ikke helt hva du baler med nå... har du en CD - i en hel fil? i såfall må du dele den opp, og brenne den som disc at once. Hvis du har alle sangene delt opp i seperate mp3 filer (slik som er normalt), er det bare å få nero eller annet programm til å brenne disse sangene, og velge disc at once. Disc at once betyr ikke at den brenner alle filene som en fil uten stopp - den bare fjerner de to sekundene mellom hver sang. du kan bytte sang allikevel. Når du brenner musikk er det meningen at du skal bruke disc at once... Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 For å fjerne 2sekunders mellomrommet mellom sporene i nero, så marker alle, høyreklikk, egenskaper og så 0 sek. pause. Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Q: Vet dere om noe program jeg kan bruke til å seperere hvert enkelt track ? A: Ja, det vet vi. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-18 21:36, Mortal skrev:Q: Vet dere om noe program jeg kan bruke til å seperere hvert enkelt track ?A: Ja, det vet vi. Hey, new guy! Her på forumet hjelper vi hverandre, ikke prøver å være morsomme (du mislyktes fullstendig). Pass deg eller så blir du banna, din fersking. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei blanc! Etter at du har delt fila i fleire små filer så kan du gjære som fluid_ sa og fjerne den 2sekunders mellomrommet mellom sangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå