MobiL FreAk : : : Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 de har ikke D500 i lista på internett sida.. hva skal jeg gjøre for å få MMS oppsett..? veit ikke om dette har vært før, men jeg fant ikkeno om dette til netcom.. Lenke til kommentar
jansv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 du kan jo prøve et oppsett til en annen mobil av samme merket?? Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kan forsøke å sende SMS til 1989 med ordet "MMS". Da skal du få oppsettet i retur. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hos tele2 var oppsettet det samme som på E700... Er vel sikkert det hos netcom også, værdt å prøve... Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 de har ikke D500 i lista på internett sida.. hva skal jeg gjøre for å få MMS oppsett..?veit ikke om dette har vært før, men jeg fant ikkeno om dette til netcom.. Da må du se en gang til. MMS oppsettet ligger som autooppsett på netcom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå