tomviktor Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hjel, jeg har oveklokket kortet itt for meget og nå starter ikke maskinen. Hvordan tilbakestiller jeg innstillingene til original inst? på mitt MSI trykket jeg bare del under oppstart for å gjøre dette. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta ut CMOS batteriet på hovedkortet. Burde funke det. Så etter noen sekunder setter du det inn igjen. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 kan man ikke holde inne en tast som på andr hovedkort? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 du kan trykke DEL ved oppstart, da kommer du inn i BIOSen Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Clear Cmos ved å flytte litt på jumperen funker også for reset.. Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Fant ut av det. Man kan ikke trykke del, når ingen ting skjer uansett... Man må holde INSERT inne under oppstart, da settes verdiene tilbake til utgangspunktet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå