Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Imponerende Mer mer mer... Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *ler høyt* :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Imponerende Mer mer mer... Har hørt at det finnes andre filmer av den også, der den blir vist forskjellige gjenstander, og så sier hva de heter. Men vet dessverre ikke hvor man finner den filmen... Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 :!: Det var Einstein, ja! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Rå fugl da!! :!: Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kanskje det kuleste jeg noensinne! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kanskje det kuleste jeg noensinne! har sett :!: Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 stilig, denne kunne litt mer enn de undulatene jeg har :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Konge. Er det mulighet for å laste den ned eller? For dere som vil laste den ned (filmen altså) så kan det gjøres her: http://media.ebaumsworld.com/einsteinbird.wmv Litt dårligere bildekvalitet, menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå