victoria s. Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ser de selger roterende lys på Biltema http://www.biltema.no/Archive/Product_imag...ge/38-721_l.jpg. Jeg undret meg litt over at det stod at de var tillatt å bruke i trafikken. Ikke at det var så rart at det er lov å bruke i trafikken med tanke på traktor, kjøredoninger under arbeid og slikt.... Men dersom man kjørte rundt med det festa på biltaket som privatperson en gang i ny og ne - det kan da ikke være lov??.... Noen som har noen peil på det.... - dersom jeg f.eks. skulle kjørt flyttelass eller hva som helst med en pickup.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei. Rotorlys skal/kan brukes hvis du er til hinder for andre trafikanter, eller utgjør en potensiell fare. Tror ikke bil med tilhenger faller under noen av disse kategoriene. Skal du være 110% sikker, bør du kontakte ditt nærmeste politidistrikt, for å høre hva de mener. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 tror det er hvis kjøretøyet ditt er bredere enn 2,5 meter, eller du driver med arbeid langs eller på vei, så skal du bruke lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå