Gå til innhold

Prisutvikling LCD-skjermer ?

Specs

Anbefalte innlegg

Noen som har lest noen nylige prognoser på prisutvikling på LCD i år? Jevn nedgang som vi har sett en stund, eller noen store krakk i sikte? Lurer på om det er noe å hente på å drøye en kort stund, mener jeg leste om en varslet prisnedgang for en stund siden ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg lage en egen forsiktig prognose, tror jeg vi har sett de mest dramatiske prishoppene allerede. De fleste firmaer har oppdatert sine fabrikker til den hittil billigste produksjonsteknologien, som gjør LCD billigere. Jeg tror det fremdeles vil synke litt så det når "markedskrysset", men langt fra så mye som det har gjort hittil. Dessuten vil vi ikke se så store nedganger i dollaren heller, selv om Bush vil begynne å bruke sparekniven. Konkurransen blir hardere på alle punkter, som kan presse prisene litt til.

Med lavere priser har jeg ikke tatt hensyn til nye modeller etc. Det vil være sånn at en middelklasse-skjerm i dag og om to år vil være ganske forskjellige, selv om prisen ikke er så forskjellig.

Hvis det ble litt for mye for noen her, kan jeg oppsummere: jeg tror det generelle prisnivået etterhvert vil slutte å synke, men ny teknologi og forbedringer vil føre til at skjermene blir bedre

Arrester meg gjerne, jeg elsker det :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...