Joachim_F Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Commodore 64 er tilbake, i form av en Joystick med 30 innebygde spill. Nå skal nostalgibomben lanseres i Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Herregud, jeg får rysninger i kroppen når jeg leser dette og alle spillene som gir meg så mange goa flashbacks!! Er et "must" for meg!!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Men går det an å sette inn nye spill da? Eller går det an å spleise to joysticks sammen i et nettverk for linking? BTW: Jeg vil ha Spy vs. Spy!!! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jepp dette er et må-ha produkt for alle nerder som vokste opp på 80-tallet, nå mangler bare de selvlysende sokkene, Store tjukke briller og brune rysje gensere så er alt komplett Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Woho! Har ventet på denne Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Lurer meg pA kva den vi koste Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Må si jeg savna spill som: Wonderboy, gianasisters og bubble bubble! Men må si jeg har lyst på denne om det går ann å legge inn flere spill/bytte ut spillene! Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 [iC' date=03/02/2005 : 16:54] Men går det an å sette inn nye spill da? Eller går det an å spleise to joysticks sammen i et nettverk for linking? BTW: Jeg vil ha Spy vs. Spy!!! Jeg også! Og Green Beret, og Last Ninja 1,2,3..... Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Vil det bli mulig å koble sammen to kontrollere for å spille to-player? Husker nervepirrende, joystick-ødeleggende familiekonkurranser; det er få spill (om noen i det hele tatt) i dag som gir deg samme følelse. Spill-listen var jo grei, men jeg savner Commando, International Karate (utrolig spennende 2-player), World Games (Barrel Jumping er genialt) og Giana Sisters som tidligere nevnt. Nebulus/Tower Toppler/Castelian er et utrolig nostalgisk spill, men det er også utrolig frustrerende. Hvis noen vil lese en anmeldelse av NES-versjonen (den er stort sett identisk med den til C64) anbefaler jeg å ta en titt på denne. Endret 3. februar 2005 av eught Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har venta lenge på denne, men syns det var skuffandes få gode spel på den. :\ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har venta lenge på denne, men syns det var skuffandes få gode spel på den. :\ Me too. Vi hadde vel om lag 100-150 spill, men det var de færreste av de som var nevnt ovenfor som vi hadde. (fattern solgte maskina MED alle spillene for ca 200kr! ) Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne konsollen? Leste et sted at den bare var å få kjøpt i USA Ps: tips til side med remixer av div C64 "hits" Remix.Kwed.Org Har kun hatt C64 spillekonsoll. Ingen før, ingen etter Lenke til kommentar
Akky Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Håper noen kan legge ut link til bestilling av denne, helst bestilling i Norge. På forhånd takk Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har kun hatt C64 spillekonsoll. Ingen før, ingen etter Commodore 64 er ikke en konsoll, det er en datamaskin! Den er ikke av sprekeste for tiden, men den ble bl.a. brukt av Rogalandsbanken. Far min tok den av og til med seg hjem, og jeg spilte... Eller var det VIC20 de brukte... Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Noen som har peil på hvem som selger C64 konsollen som nevnt over? Har sååå lyst på den Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Har googlet litt, og det virker som om den europeiske versjonen slippes i april. Amerikansk med NTSC kan man få kjøpt nå. Lenke til kommentar
Akky Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det mulig å bestille i Norge i dag?? Har veldig lyst på en slik Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Du kan jo sjekke produktdatabasen vår (med innebygd prisguide) http://gamer.no/product.php?productId=37852 Lenke til kommentar
Akky Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du kan jo sjekke produktdatabasen vår (med innebygd prisguide) Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg