clayman_ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 På BigWater må jeg vel kjøpe gpu blokk for å kjøle skjermkortet... hmm. husk å sjekke handlevognen. :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg hadde gjort følgende: Skiftet ut skjermen med en NEC MultiSync 1770NX. Den anbefales sterkt av både meg og hw.no Jeg hadde også gått for en S-ATA disk. Ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Går det ann ha mange S-ATA disker da? har noen fra før av jeg skal slenge inn også... Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Velg heller en 200gb S-ATA disk. S-ATA kablene er tynnere og midre. de øker luftgjennomstrømmingen i kabinettet. Du BØR velge S-ATA. Det burde alle her i forumet gå gode for! Husk sort front på CD brenneren! Logitech har en nyere utgave av det tastaturet du har valgt. Det heter mx500 /501. Det er litt finere... Droppet du vannkjøling? Lenke til kommentar
[BZ]cy_demon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Går det ann ha mange S-ATA disker da? har noen fra før av jeg skal slenge inn også... Ja selvsagt. Du har 6 S-ATA porter. Bare å fylle opp! Du skal ikke bruke IDE kontakten til annet enn cd-rom (eller hvis du har en gammel ide disk fra før av) Bare ikke kjøp nye IDE disker. Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 trur jeg skal kjøpe vannkjøling senere elns. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Trådstarter, hviss klokking er viktig, kanskje DFI LP NF4 SLI DR er ett bedre valg enn A8N SLI Deluxe? Jeg sendte tilbake mitt iallefall, ikke fornøyd med klokkinga til A8N SLI Deluxe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå