Kr0vel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som har forslag til Skjerm??? denne skjermen gjør susen om du ikkje vil ha 19" Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) IKKE kjøp soundblaster kortet! Du har integrer 7.1 lydkort på hovedkortet! - har han et hightech sorrund anlegg til 100.000 vil han selvfølgelig ha det beste, noe som gjenspeiler seg i resten av opsettet Det lydkortet som han har valgt koster 500kr og det kan ikke gjennspeile seg i et anlegg til 100 000kr Det lydkortet som er intigrert er like godt, om ikke bedre enn det som han har valgt. Greit at det ikke er THX godkjent. Men har han et anlegg til 100 000kr så kjøp et bedre lydkort. Endret 3. februar 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 nei men du skjønner poenget.. Han går for et hightech oppsett, og da vil han ha det beste! At det intergrerte lydkortet i flere tilfeller er bedre, mener jeg er ren svada! Det lydkortet han har linket til er et supert kort, og jeg mener absolutt at det er verdt prisen på ca 500kr Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 viss jeg burde gå ned til 6800GT med 256mb hvilken skal jeg velge da? har funnet to stk jeg er interresert i: XFX GeForce 6800GT 256mb GDDR3 (PCI-E) MSI GeForce 6800GT 256MB GDDR3 PCI-E eller evt. andre ? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som har forslag til Skjerm??? denne skjermen gjør susen om du ikkje vil ha 19" Ikke spillskjerm i det hele tatt, noe jeg tror han er ute etter når jeg ser skjermkortet han har valgt Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) hva med dette hk'et da ? Endret 3. februar 2005 av clayman_ Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som har forslag til Skjerm??? denne skjermen gjør susen om du ikkje vil ha 19" Ikke spillskjerm i det hele tatt, noe jeg tror han er ute etter når jeg ser skjermkortet han har valgt denneegner seg godt til spilling Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hva med dette hk'et da ? Eller dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5206 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 denneegner seg godt til spilling Jeg ville iallefall valgt en NEC 1770NX til spilling. Link Lenke til kommentar
Snowface Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kabinett: Thermaltake Shark Svart [ Pris: 900 ,- ] * Komplett.noVannkjøling: Thermaltake Big Water [ Pris: 775 ,-] * PsData.no Hovedkort: MSI K8N NEO2 Platinum-54G (Socket 939) [ Pris: 1100 ,- ] * Komplett.no CPU: AMD64 3500+ "Winchester" BOXED (Socket 939) [ Pris: 2600 ,- ] * Netshop.no Skjermkort: Gainward GeForce 6800Ulta 256mb GDDR3 [ Pris: 5000 ,- ] * Mpx.no Skjerm: Hyundai ImageQuest Q955 19" CRT [ Pris: 1656 ,- ] * Psdata.no Minne: Kingston HyperX PC3200 1028mb DUAL [ Pris: 2000 ,- ] * Komplett.no Lydkort: Creative SB Audigy 2 SZ Bulk [ Pris: 499 ,-] * Komplett.no Strømforsyning: bZerk 500W Svart [ Pris: 600 ,-] * Microplex.no DVD-Rom (DVD-Brenner): Nec 3520A [ Pris: 600 ,-] * Komplett.no Harddisk: WD Digital Caviar 200gb IDE [ Pris: 840 ,-] * Komplett.no Nettverkskort: Integrert i HK [ Pris: 0 ,-] * Komplett.no Vifter: 2 stk. følger med Kabinettet [ Pris: 0 ,-] * Komplett.no Viftestyring: Cooler Master Aerogate III Black [ Pris: 400 ,-] * Komplett.no Sum: 17.271 kr Pcen skal brukes til mye spilling, 3D Programmer (cinema, studio max etc.) og hjemmeside og grafikk (indesign, photoshop etc.) Er åpen for forslag evt. forbedringer? JA, jeg skal klokke. Mvh. GMT Hadde brukt raptor som systemdisk.....det er det beste... Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Skjermkortet da? Skal jeg gå over til 6800GT 256mb GDDR3 istedenfor ? Lenke til kommentar
czr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 My man!! Hvis jeg var deg ville jeg kjøpt dette kabinettet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1CL1 fordi: 1. bzerk psu er for fin til å gjemme bak en dør 2. Vannkjøling må brifes med.. hehe.. 3. Komponenter er rett og slett lekre i seg selv.. Ikke bruk noe slags leds. Det holder med lyset som blir gitt fra PSU og sannsynligvis litt småtteri fra hk Enig? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 omg.. det der er det verste kabinettet jeg noensinne har rigga sammen.. snakk om stress, bruke hansker for å unngå fettmerker... nei, nevar Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Velg en Seagatedisk istedet for WD-en. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bare gå for et PCI express skjermkort, så er du i mål Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) OBS OBS OBS du holdt på og drite deg ut du har kjøpt AGP skjermkort mens hk du har kjøpt er pci-e så enten bytter du hk eller så tar du et pci-e skjermkort EDIT: fredrik var før meg EDIT2: ta ultra kort hvis du vil ha overkill pc det er jo litt gøy og ha noe overkill har nettop kjøpt POV ultra kort selv får det om 6 dager og ja du har velgt for fine komponenter til og ikke ha vindu i kabinettet og til lydkort tror jeg det kortet du har valgt er bra nok det er tross alt THX godkjent og det blir det ikke hvis lyden er dårlig men hvis du bytter til MSI daimond HK får du med creative live lydkort @ 24 bit da som koster 500 i seg selv så da trenger du ikke kjøpe lydkort Endret 4. februar 2005 av digitalglenn Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Legger ved et bilde Edit: Skyt meg! Jeg la med et AGP skjemkort til et PCI-e HK Fikset nå... Endret 4. februar 2005 av BaX Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 for litt siden hadde jeg agp skjermkort og hk, men så ble jeg fortalt at jeg skulle gå over til PCI-E sli nf4 hk. Det har jeg skiftet men ikke skjermkort enda fordi jeg har ikke funnet et enda. beklager dårlige *forklaringen* Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) tips om strømforsyning ? burde jeg kjøpe bigwater vannkjøling? med tanke på vann refill osv.? kan jeg oppnå mye med cpu vifter osv? EDIT: La til et spm Endret 4. februar 2005 av clayman_ Lenke til kommentar
clayman_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Se her : http://produkt.hardware.no/vis_handlevogn....waggon_id=11829 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå