TanglewoodD Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Heisann, alle driver å prater om å være active i Dc++, elrs så får du ikke lasta elrno. Men hva er forskjellen mellom Passive , sånn som jeg er, og active? Også kan noen veilede meg med en Topcom router? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du får mange flere treff ved søk, og kan laste fra andre som også er i passive mode. Kan dessverre ikke hjelpe deg med routeren. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du treffer flere ved søk, kan laste ned fra alle, og du er ikke blandt de som sakker ned hubbene unødvendig mye... Guide til de fleste rutere: http://www.portforward.com/routers.htm Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Altså det er mye å vinne ved å være i active mode da Ska se hva jeg kan gjøre med Topcomen.. takk ska du ha hehe, nå har jeg sett på den linken, funnet routern min, men jeg veit ikke om jeg tør, jeg har hatt 2 Jensen routere, som jeg har fucka, på 2uker, Jeg orker ikke å mase med dette, kan jeg ødelegge routeren på noe sett hvis? Endret 3. februar 2005 av Stian_A Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til programvare fordi det er eit program og utnyttelsen av dette programmet det gjeld og sekundært nettverk. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 du ødelegger ikke routeren ved å åpne porter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå