ishak Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hei! jeg har begynt å få litt trøbbel med USB portene mine. de har fungert helt fint helt fra jeg fikk maskina, men for et par uker sida så begynte den plutselig å ha problemer med å identifisere alt som jeg koblet til dem (printer, scanner). dette kommer og går, og det skjer selvfølgelig når jeg har dårligst tid og MÅ få printet ut noe. noen som har peil på hva jeg kan gjøre for å få fikset dette? vennlig hilsen André. Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis det fulgte med egne drivere til usb porter til hovedkortet, kan det være verdt et forsøk å re-installere dem. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 støtter Geir72 sitt forslag, men ville heller lastet ned noen nyere drivere på nettet.. hvilket hovekort har du? Lenke til kommentar
ishak Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 godt spørsmål. det er en laptop. fujitsu siemens amilo 1840 tror jeg... også er det intel p4 prosessor.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ok, da er det nok lurt å sjekke denne siden.. hvis du tror det er en 1840 så er det nok lurt å sjekke det:) det pleier å stå på en klistrelapp bakpå de pcene der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå