appelsinbrus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hva betyr det? Emnetittel redigert. "Windows OEM versjon?" er dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat Endret 3. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=371805 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 fatta ikke så mye av det der jeg da men.. kan det by på problemer å legge inn oem-xp på min maskin..? var egentlig det jeg tenkte å spørre om ... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 OEM er for bestemte hardware oppsett etter det jeg har fått med meg... Så du kan ikke installere OEM på hvilken som helst maskin nei. Sikkert noen som kan dette mye bedre enn meg... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hva betyr det? En OEM-versjon av programvare er programvare som følger med maskinvare som er nødvendig for at PC'en skal fungere/ferdig-pc'er. Endret 3. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hva betyr det? En OEM-versjon av programvare er programvare som følger med maskinvare som er nødvendig for at PC'en skal fungere/ferdig-pc'er. Litt uklart det der. OEM-versjonen er KUN tillatt solgt sammen med hardware (såkalt "bundle"). Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hva betyr det? En OEM-versjon av programvare er programvare som følger med maskinvare som er nødvendig for at PC'en skal fungere/ferdig-pc'er. Litt uklart det der. OEM-versjonen er KUN tillatt solgt sammen med hardware (såkalt "bundle"). Stemmer det O. B. Lix. Når eg bygget maskin til broren min så kjøpte eg en winxp home oem lisens. En oem lisens kan kun kjøpes samen hardware feks. ram. Endret 4. februar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå