Gå til innhold

Hvilken klasse skal du velge i retail?

Hvilken klasse vil du velge?  

146 stemmer

1. 1. Hvilken klasse vil du velge?

• Druid
      13
    • Hunter
      14
    • Mage
      25
    • Paladin
      15
    • Priest
      17
    • Rogue
      29
    • Shaman
      11
    • Warlock
      11
    • Warrior
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Troll Priest og Night Elf hunter! Skal levle begge sånn ca. likt for å ikke gå lei av dem :-) Men hvis jeg syntes at den ene er gøyere enn den andre så bytter jeg jo, s¨spiller jeg etter hvordan humøret er!

Priest: Gode i party, ikke fullt så gode til å handle flere beasts på samme tid, men en veldig god karakter i PvP.

Hunter for det virker gøy, også er det ikke så stressende å queste alene, ganske enkelt faktisk.

Herbalism + alchemy på priest og skinning + leatherworking på hunter

Lenke til kommentar

Hvorfor troll priest i staden for undead? :p

Sitat

Undead....

Why, for many reasons:

1 - priests get racial spells. Both trolls and undead have a hex / touch of weakness spell, equally lame in both cases. The 2nd spell is the tie breaker: Devouring plauge just rocks. Its a strong damage over time spell (just like SW:Pain) but it heals the caster as well. Also, if you plan on going shadow spec, then it is another tool to stack with shadowweaving and vampiric embrace and the dmg and stun talanets. Devouring plauge is a must even if you are not shadow speced.

2 - Racial traits: there is nothing useful in the troll racial traits. Beserker is laughable and because it's not passive you will never use it, dont even bother putting it on your bar. The will of the forsaken is great, underwater breathing is wonderful and the 10 built in shadow resist is just plain useful. The fact the undead traits are nearly all passive is a major bonus (of course WotF is not, but its still great).

3 - Undead are shorter, this makes you harder to see in group pvp, is it a big difference? Ask the gnomes! :)

4 - Undead are easier to find groups with as a priest? Why you ask? If you choose to play an undead priest and lvl in the undead zones then you will get plenty of tells for grouping. This is mostly only in the lower lvls because you are the only undead class capable of healing. There is no undead shammy, no undead druid and that makes you rare.

5 - Undead priests look cooler in shadow form (does this really make a difference, no, but im still envious as a troll priest).

detter er hentent fra en priest vs troll diskusjon på wow sine forum :) er etter dette at jeg bestemte meg for undead priest.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal ta...

Tenker på Gnome Mage, spilte en opp til lvl 20 i betaen, og det var ganske kult. Men jeg prøvde meg også som NE Rogue opp til lvl 13, og det var også kult. Spilte også opp til lvl 8 Orc Shaman, men det var ikke så bra som de to andre...

Problemet er at jeg ikke synes jeg har grunnlag nok for å velge... Det er vel først på de høyere lvl'ene at morroa begynner?

Har tenkt på NE/Dwarf Hunter, Human Priest, UD Rogue, Dwarf Paladin og kanskje NE Druid... Men jeg vet ikke.

Hva anbefaler dere? Bør jeg prøve ut litt mer i retail, eller bare satse på en klasse? Skal jo spille flere klasser, men hadde tenkt å prøve å lvl'e opp en spesiell rimelig fort. :whistle:

Lenke til kommentar
  uberhunter skrev:
Dessuten går jeg troll priest framfor undead priest siden jeg liker troll bedre... HATER undead histore-messig, så jeg driter i hvilke specs. de har sånn spillmessig :p

Det er bra noen bryr ser om historie og ikke bare skills ;)

Lenke til kommentar

Warcraft, jeg har lest det meste som finnes om Warcraft og spillt alle spillene ;) Så har jeg funnet ut av jeg rett og slett ikke liker undead og deres syn på verden og omegn osv....

Altså ikke bare spillet World of Warcraft...

edit: og ikke oppfordre meg til å spille RP server bare for at jeg ikke velger karakter etter hvor gode dem er

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar

Ok..så lenge jeg ikke må høre noe mer av "undead er de onde osv"

undead var onde under the burning legion og lich kings sitt styre..undead her prøver berre å få et land de kan kalle sit eget og hva er vel ond med det? :p

menmen..hver si smak :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...