Gå til innhold

ASUS Vento 3600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke er jeg fjortiss og ikke er jeg en '80 lover men dette er et snadder kabinett. :yes:

Om noen kan si meg når dette er for salg i Norge? Dette er det første kabinett foruten Alienware som virkelig har tent meg. Jeg må si meg drittlei de mangen kabinett som er så glorete og linjeløse. Lianli kabs er pene, rene og dels stilfulle. Alienware har en futuristisk design. Cheftec er av den praktiske typen osv osv. Det er bra vi ikke alle har samme mening om dette. Det at Asus er produsent, gjør meg også trygg på at det er endel gjennomførte detaljer ved kabinette selv om jeg betviler at en dør som åpnes oppover ikke kan lage kalme.

 

Det er fett med mangfold :thumbup:

Lenke til kommentar

er så enig så enig med Misfit. Ble helt fra meg av begeistring når jeg så alienware for første gang. Og dette er ikke så langt unna samme design.

Litt dyrt kanskje 1090,- var det billigste jeg fant på nettet (uten PSU).

Men VISA'n klør litt må jeg si :dribble:

Lenke til kommentar

STØGT KABISS!!!

tror jeg går under "fjortizz-kategorien" enda (er 15, men ikke lenge siden jeg var 14), og jeg snakker HELT sikkert ikke bare for for meg selv når jeg sier at ingen med smaken i behold ville hatt noe slikt! Hørte det ble designet på nyttårsfesten til Asus, samtidig som de nye "smaksprøvene" fra den lokale sprit-sjappa kom... :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...