ToLi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som vet når dette kommer til norge????? Må jo være verdens kuleste kabinett!!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei, det er ikke et kult kabinett! Les hva folk syntest om det. Det er sikkert kult for de som fortsatt lever på 80-tallet og liker disco-kuler i taket+++, men det finnes da grenser... Et raidmax-kabinett ser da faktisk vakkert ut i forhold til den saken der *grøsser* Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jo jeg synes det er drit fett!!! Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 æsj...fjortissers våte drøm? Lenke til kommentar
misfit Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ikke er jeg fjortiss og ikke er jeg en '80 lover men dette er et snadder kabinett. Om noen kan si meg når dette er for salg i Norge? Dette er det første kabinett foruten Alienware som virkelig har tent meg. Jeg må si meg drittlei de mangen kabinett som er så glorete og linjeløse. Lianli kabs er pene, rene og dels stilfulle. Alienware har en futuristisk design. Cheftec er av den praktiske typen osv osv. Det er bra vi ikke alle har samme mening om dette. Det at Asus er produsent, gjør meg også trygg på at det er endel gjennomførte detaljer ved kabinette selv om jeg betviler at en dør som åpnes oppover ikke kan lage kalme. Det er fett med mangfold Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Kabinettet skjer ut som en kryssning mellom et rødt kjøleskap fra 80-tallet, og et toastjern fra 2056! Det er min mening! Jeg vet ikke når det kommer til norge. Google it! Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 er så enig så enig med Misfit. Ble helt fra meg av begeistring når jeg så alienware for første gang. Og dette er ikke så langt unna samme design. Litt dyrt kanskje 1090,- var det billigste jeg fant på nettet (uten PSU). Men VISA'n klør litt må jeg si Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Uff! Styggeste kabinettet jeg har sett! Håper ikke det kommer til norge Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 STØGT KABISS!!! tror jeg går under "fjortizz-kategorien" enda (er 15, men ikke lenge siden jeg var 14), og jeg snakker HELT sikkert ikke bare for for meg selv når jeg sier at ingen med smaken i behold ville hatt noe slikt! Hørte det ble designet på nyttårsfesten til Asus, samtidig som de nye "smaksprøvene" fra den lokale sprit-sjappa kom... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 vel! jeg er 25 og syns fortsatt at kabinettet er mega rått! Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er ToLi fra 80 tallet å liker space kabbiZer.. dette kabinettet er rå styggt å burde aldri vert laget... ser ut som en cola automat fra år 3000 :!: Lenke til kommentar
eirikdh Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Det var helt forferdelig!! Hehe... Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 minner meg om et rødlakert compaq kabinett fra slutten av nittitallet Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 håvi, du er genial.. der fikk vi alle svar på hva det ligner på! har nettopp prøvd å bygge en pc inn i ett compaq kabinett.. det var alt annet en lett.. måtte lage startknapp å greier.. :!: Compaq /asus Vento 3600 = boss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå