staf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, Jeg har idag kjøpt min første SATA disk. Jeg har 2stk IDE disker der jeg bruker den ene som windows disk. Hovedkort = AOpen AK77-600 Max Siden jeg aldri har brukt SATA før så sliter jeg litt med å få disken til å fungere i windows.. har prøvd forskjellige metoder.. noen som har installert sata disk på dette hovedkortet som kan hjelpe meg? Jeg har heller ikke manualen til hovedkortet så sliter litt der.. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du må instalere S-ata driver. S-ata driver Instruksjons manual Da er det bare å laste ned. Lykke til. Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 installerte nettopp den driveren finner fortsatt ikke disken.. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ta en titt under : kontrollpanel \ adm.verktøy \ datamaskinbeh. \ diskbehandling. Lag en logisk-stasjon og formater. Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 ops. glemte å si at jeg fant ut hva som var feil. satte kablene på den andre sata plassen på hovedkortet og det funka med engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå