Mozzi Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Jeg har et lite problem når det gjelder deling av internett til de andre på nettverket her... Jeg får altså delt internett seff (easy peasy), men det som er problemet er at de andre på nettverket ikke kommer inn på alle hjemmesidene de har lyst til (f.eks spray.no). Er det noen instillinger noen sted som gjør dette? Jeg har prøvd å sette inn ett nytt nettverkskort til (2nettverkskort til sammen), den ene med adsl'n inn og den andre ut til switchen. Det fungerer på samme måte som når jeg tok adsl'n inn i upload inngangen og delte internetten... Det er litt irriterende at folka på nettverket ikke får kommet inn på alle sidene de vil. Noen tips? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei ! Prøv å sette opp en proxy server på de maskinene som sliter med enkelte nettsteder. Bruker du Telenor ADSL, så er proxy.online.no:8080 ett fint valg. Lenke til kommentar
Mozzi Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 takk for tipset ja, det funka fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå