Malvado Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Denne fikk jeg nettop og syntes den var så god at jeg må poste den her : Endret 3. februar 2005 av Malvado Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Gammel,men god.... Endret 4. februar 2005 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Denne fikk jeg nettop og syntes den var så god at jeg må poste den her : Hehe, den er konge Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 :!: Liten vits med trusler der. :!: Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Disse amerikanerene.... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 er ikke det en vits da?? har hørt den 100 ganger som en vits, men den kan jo være sann... uansett bra historie Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 er så bra den. Tror jeg har lest den i Engelskboka mi?! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Det er vist et gammelt utklipp fra en avis, så den vitsen er nok sann ja... Har hørt om andre store bommerter som amerikanerne har gjort, som for eksempel komme med sommerklær til øvelse oppe i alta en sen august måned, ikke akkurat lurt nei... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er vist et gammelt utklipp fra en avis, så den vitsen er nok sann ja...Har hørt om andre store bommerter som amerikanerne har gjort, som for eksempel komme med sommerklær til øvelse oppe i alta en sen august måned, ikke akkurat lurt nei... joda, må jo trene på å tåle kulde :!: Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Håper den ikke er seriøs? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Håper den ikke er seriøs? Den er seriøs. Er det som gjør den så utrolig bra. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Nei, den er ikke seriøs. Sjekk Snopes Dere må bestandig sjekke Snopes før dere går ut ifra at slike ting er sanne. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Dere må da skjønne at et stort amerikansk skip har GPS og sjøkart. De ville IKKE tatt feil av et fyrtårn og et skip. At amerikanere møter opp uten vinterklær i august, er heller ikke noe katastrofe. Det er ikke så kaldt i Alta. Kanskje det kryper litt under null noen netter, men det får soldatene tåle. Faktisk er det Danmark som står for den beste millitære fadesen i senere tid (som jeg har hørt om). Riktig nok var det bare en feilsending, men ganske komisk uansett. Skulle likt å sett det svette ansiktet til han som åpnet denne forsendelsen: Danske Irak-soldater får tilsendt snøplog istedet for solskjermer og air conditioning. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dere må da skjønne at et stort amerikansk skip har GPS og sjøkart. De ville IKKE tatt feil av et fyrtårn og et skip. At amerikanere møter opp uten vinterklær i august, er heller ikke noe katastrofe. Det er ikke så kaldt i Alta. Kanskje det kryper litt under null noen netter, men det får soldatene tåle. Faktisk er det Danmark som står for den beste millitære fadesen i senere tid (som jeg har hørt om). Riktig nok var det bare en feilsending, men ganske komisk uansett. Skulle likt å sett det svette ansiktet til han som åpnet denne forsendelsen: Danske Irak-soldater får tilsendt snøplog istedet for solskjermer og air conditioning. Det utklippet er fra en gammel avis... :!: Leser du på Snopes så ser du når det var.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Jepp stemmer det, var et utklipp som jeg fikk tilsendt av enn venn, selveste utklippet er seriøst, men kilden var dog nok ikke det... Men humor skal da ikke være seriøs eller ? Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Den minte meg mest på en vits... :!: :!: seriøs eller ikke, den var bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå