edge Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg er rimelig fersk på dette området, og lurer på hva overklokking er Og hva trenger jeg for å overclocke? *ler* Spør jeg dumt nå? Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Her er en fin guide til hvordan du kan overklokke et skjermkort. Forumet har forresten en egen del for spørsmål angående overklokking. Forum for overklokking Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 www.overklokking.no Å overklokke går på det og kjøre mer informasjon inn på eksempelvis prosessoren i maskina slik at den går raksere. Dette utvikkler da mer varme. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takker, har nå skaffa prog og sender med bilde(det går ikke i forum for overclocking) Kan noen si om dette er brae innstillinger, om jeg bør skru opp eller ned? På forhånd takk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Først burde du kjenne på skjermkortet om det er noe varmt. Om det ikke er varmt kan du skru opp litt og litt på de sakene på bildet ditt til det blir varmere. Spørs om du vil mærke stor forskjell på det, da Sørg for at du leser deg til hva du driver med! PS: Jeg tar ingen ansvar for hvor langt du klokker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Kortet er ganske varmt:/ Skal det bare stå da? eller går det å skru opp vifte-hastighet? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til overklokking av skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå