Kef1r Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 jeg skal modde et kabinett men har ikke plexi glass vet noen hvor jeg kjøper det .... glad for alle svar URL er fint ??? om dere har.. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan kjøpe på clas ohlson, kreativ plast, en glassmester i nærheten av deg ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har ikke kjøpt enda, men jeg vet Monter har. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ordner billig mellom kompis av fattern som er glassmester Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Ordner billig mellom kompis av fattern som er glassmester og du må betale for det? hvor mye da? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Spør glassmesteren om han har et avkapp du kan få gratis Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis du bor rundt Hamar, vil jeg anbefale www.avatek.no. Det er billig, og du betaler ikke frakt hvis du henter på butikken. Det er billigere enn hos glassmestern i byen. Lenke til kommentar
Radi Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg har kjøpt plexiglass, eller det var noe bedere enn plexiglass, etteller annet som tålte mer sa han som jobba i butikken. Jeg kjøpte det på en glass butikk (Ås glass) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå