laaknor Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 Nå syns jeg du må gi deg laaknor. Jeg husker godt på slutten av lanet at en eller annen crew dude sa: "Ja jeg hører at mange klager på at internett er nede men det er på grunn av så jævlig mye virustrafikk!". Basta . Han crewduden kan ha sagt mye rart; men jeg var crewduden som faktisk jobbet med det, og fikset det, så jeg veit nok mer enn noen annen crewdude. Basta . Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Men hvor mye strøm per pers skal jeg beregne? TG beregner vist 1A, dette blir litt i underkant av hva du trenger, iaff om mange maskiner starter samtidlig. 1A holder som regel. 12 stk pr 16A kurs er en grei deling. Og pc'en trekker ikke mest strøm mens man slår de på, de trekker mest strøm når man putter ledningen i kontakten. På ett party med 300 deltakere så kreves det nok 1-2 egne strømskap til dette. Holder ikke med å gå fra stikkontakten i veggen her nei.. Endret 8. februar 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
arrived Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Strøm er ikke noe problem! Kabler legges i luftbruer. Crew er bra folk. Virus skal jeg være obs på, jeg får skrive det på lansida når den kommer opp. Noen har hatt problem med andre ting? Hva har dere gjort med folk som ikke har fulgt reglene? Takk for svar. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Når det gjelder reglene så skal dere ikke være alt for snille hvis de bryter de. Men selvsagt, de må få advarsel før dere hiver de ut, men bryter de reglene grovt (f.eks går inn på andre sine maskiner uten lov, lager utrivsel for andre med å mobbe eller lignende) så holder det lenge med 1 advarsel, men hvis de gir seg da, så bør du ikke gjøre noe, husk, de har betalt de også, og fortjener en sjangse til å skjerpe seg. Tenshi Lenke til kommentar
Marti Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 Når det gjelder reglene så skal dere ikke være alt for snille hvis de bryter de. Men selvsagt, de må få advarsel før dere hiver de ut, men bryter de reglene grovt (f.eks går inn på andre sine maskiner uten lov, lager utrivsel for andre med å mobbe eller lignende) så holder det lenge med 1 advarsel, men hvis de gir seg da, så bør du ikke gjøre noe, husk, de har betalt de også, og fortjener en sjangse til å skjerpe seg. Tenshi Grei løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå