bjornpv Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Thermaltake har komt med nokre fine kabinett må eg sei.. Kandalf Series Armor Series Må seie at Thermaltake har tatt av når det gjelder fine kabinett.. med god plass Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Tøffe kabbis, men jeg personlig går for Lian-Li... Likte Armor kabinettene best! Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fine er dem! men veeldig upersonlige spør du meg! ;/ Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 fekk veldig lyst å kjøpe Armor kabinette der, men eg har planer om å kjøpe Shark... noken so veit kva prisen kjem til å ligge på Armor kabinette? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det desidert peneste de har laget på lenge. Hadde de derimot klart å fjerne den stygge Termaltake logoen så hadde ting blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 De der var veldig tøffe, er nok noen venner som vil forelske seg i dem, men ikke jeg Lenke til kommentar
bjornpv Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 mpx selger dei for: Sort 1409kr Aluminium 1745 kr.. så det er ikkje det billigaste kabinetta.. men fete er dei Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Synes det lukter litt kopiering av CM Stacker her jeg Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja... det armor kabinettet minnet litt om Stacker... Var faktisk litt fint til å være fra Thermaltake Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei fisj å fy! Sitter med et Thermaltake-kabinett nå, og prøver fortvilt å bli kvitt det slik at jeg kan kjøpe meg et Lian Li PC7B fra Microplex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Liker ikke ferdigmodda.... Lian Li derimot... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg foretrekker Sopranos uten vindu jeg. Den er tøff og har stil over seg. Jeg syns at det blir for mye tull på uttseende på disse kabinettene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå