pacman Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Her er mitt problem; når jeg starter maskina mi kommer det et langt "bip" , monitoren slår seg på i tre sekunder før den blir kobler helt ut. Maskina ser ut til å loade greit men skjermen forblir svart. Jeg har en Samtron 76E som er under 6 måneder gammel. Er det noe jeg kan gjøre for å få den til å virke igjen ? (bortsett fra å bruke garantien og få en ny ?) Jeg har prøvd med forskjellige skjermkort og det er ikke noe forskjell. Dette skjedde over natta (PCen funka fint kvelden før) Jeg registrerte i dagene før dette skjedde er at jeg fikk små elektriske støt når jeg tok bak på maskina. Noen som vet ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Har du prøvd noen andre skjermer? Og prøvd den skjermen på andre pc'er? Det høres ikke ut som om det er skjermen som er ødelagt. Lenke til kommentar
pacman Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Nei, jeg har ikke prøvd å switche skjerm, vanskelig å få til praktisk. Hvis det ikke er skjermen, hva annet kan det vaere som er ødelagt ? Har prøvd å ta ut nettverkskort etc. uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå