dkvam Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hei! Kjøpte nylig et XFX 6600GT , og topp fornøyd med det. Planen er å koble kortet til tv'n(s-video) . slik at jeg kan se film fra PC'n. Saken er at kabelen som følger med kortet er altfor kort , og jeg skulle akkurat til å kjøpe en lengre en , da jeg ble oppmerksom på at utgangen på skjermkortet hadde ca.10pinner , og den kabelen som fulgte med hadde 10pinner i den ene enden , og 4pinner i den andre(standard S-video) Ble derfor litt rådvill nå , for det eneste jeg finner i nettbutikkene er s-video kabler med 4pins hann i begge ender. Er det noen som har en løsning på dette problemet så blir jeg -svært- takknemlig!! Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg ville spurt på en lokal databutikk, F.eks elkjøp ellernoe sånt... De har, værtfall her i kristiansund egen avdeling for data-ledninger Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Det er bare å kjøpe en skjøt f eks. fra Biltema. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Takker og bukker! Har ikke funnet de der overgangene noe steder! Skal stoppe noen kristne folk på gata og be dem legge inn et godt ord for deg! hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå