Gå til innhold

6630 vs s700i vs D500


3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger du Symbian, 3G og EDGE burde du velge 6630, men 6630 har dårligere skjerm enn D500 og S700i. Hvis du ikke trenger det 6630 har, anbefaler jeg S700i :thumbup: Super telefon :) Den har også den beste skjermen og det beste kameraet.

Det eneste positive ved D500 er jo at den er liten.

 

Men du burde fylle ut den malen som Arehei linket til, så blir det mye lettere for oss å hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har å si, er at du må velge mobil etter behov! Du kjøper det du føler at du trenger eller liker! Det er altså vanskelig å si hvilken du skal velge når du ikke skriver hva du ser etter/trenger! Men som sagt tidligere i tråden er 6630 den kraftigste og mest funksjonelle, S700 den med best skjerm og D500 er den folk mener er en designtelefon - vet ikke helt hvorfor men!

 

(Slurt-is, har du hørt om EDIT?)

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Om du synes D500 har bra design eller ikke betyr ikke så mye Håvard, men jeg vil ihvertfall si at den er hakket bedre enn 6630.... Den ser jo ikke ut

Det at D500 er bedre enn 6630 er jo ikke sant. 6630 har bedre specs, ferdig med det. Om designet og utseende er forskjellig har ikke noe å si.

Lenke til kommentar
Om du synes D500 har bra design eller ikke betyr ikke så mye Håvard, men jeg vil ihvertfall si at den er hakket bedre enn 6630.... Den ser jo ikke ut

Ja, nå kom jeg litt sent for å besvare denne - men siden det er meg du sikter kommentarene til, så svarer jeg!

 

Utseendet har ingen sammenheng med hvor "bra" en mobil er!

Det du sier er jo at du mener D500 er bedre enn 6630 fordi du synes D500 ser bedre ut. Funksjonaliteten til 6630 er rett og slett på et høyere nivå enn D500's, Bare godta det! :cool:

Endret av håvard87
Lenke til kommentar
Om du synes D500 har bra design eller ikke betyr ikke så mye Håvard, men jeg vil ihvertfall si at den er hakket bedre enn 6630.... Den ser jo ikke ut

Ja, nå kom jeg litt sent for å besvare denne - men siden det er meg du sikter kommentarene til, så svarer jeg!

 

Utseendet har ingen sammenheng med hvor "bra" en mobil er!

Det du sier er jo at du mener D500 er bedre enn 6630 fordi du synes D500 ser bedre ut. Funksjonaliteten til 6630 er rett og slett på et høyere nivå enn D500's, Bare godta det! :cool:

Det er bare såvidt det, grett trenger du 3g ja. Men displayed og kamera er mye bedre på D500. Og mindre er den også, du har 100mb minne som allerede er der, nokia har 64mb. på nokia kan du max. ha 128mb tror jeg, så store forskjellene er det ikke. Men da må du også betale noe ekstra for de 128mb da. Prisen forsvarer egentlig ikke nokia 6630 mener jeg. Og dere som snakker om software mulighetene på den telefonen (6630), de koster jo en formue ++.

 

Velg samsung D500, så har du noe lite og flott. SE S700I er også en mulighet, men da snakker vi også mer penger i bildet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...