kaliber Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 hei. pc'n vil ikke starte etter at jeg har montert en slik trykkbryter. noen som vet om en bra knapp jeg kan bruke som power-knapp til pc'n min? må jeg lodde eller går det greit å bruke kabelsko ? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Flyttes til PSU/ elektronikk Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, altså, du har ATX? slik att du starter pc'n din ved å kortslutte 2 pinner på HK? Det du kan gjøre da er å bruke en enkel bryter med 1 pole.. (helst fjerbelastet slik att den ikke står inne hele tiden, eller att du slipper å trykke den fysisk tilbake igjenn etter att pcn har startet) Du trenger ikke kabelsko, men det er jo mye lettere å bruke det om du f.eks skal skifte bryter engang, eller noe slikt.. Bra bryter? off, veit ikkje helt. Jeg kjøpte min på en bilforetning i Molde, å det var en slik med fjær på... Hvordan monterte du din Trykkbryter egentli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå