Gå til innhold

Hvor får jeg tak i Direct Connect

Anbefalte innlegg

Har lest mye om dette programmet og lurer på hvor jeg får tak i det... har noen en link eller noen tips?

Funker dette programmet sammen med Win XP sin firewall? Eller må denne slås av? (Fungerer det i XP i det hele tatt?)

Hvordan fungerer selve programmet? Har hørt at man får en direkte tilkobling til den du skal hente fra, men der slutter min kunnskap om DC.

Takknemlig for svar

Til alle moderatorer : Vennligst ikke slett denne posten eller bann meg da jeg skal bruke dette programmet utelukkende for å hente ned lovlige filer. Piratkopiering er ut :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

google førte meg til denne siden:

http://www.neo-modus.com/

Det lønner seg å søke litt selv :smile:

Med det samme det er snakk om direct connect:

Hvordan få ip til private hubber? (andre enn de som kommer fram i public list?)

*edit: hehe, ser det var mange som var raskere enn meg her :razz:

[ Denne Melding var redigert av: hurst på 2002-06-18 17:51 ]

Lenke til kommentar

Har nå prøvd DC og I'm in love. Utrolig mye raskere enn WinMX. Er en fordel å ha mye å share da, men det har jeg jo.

Får nedlastingshastighet på over 100 k/s fra én person, og det er etter å ha brukt det kun en kort stund. Håper å treffe en med utlinje som matcher min 2mbit innlinje :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 11:46, lavizh skrev:

Hva skal du med DC? Laste ned ulovlige ting? :smile:

Nå bryter du kanskje retningslinjene....? Ingen har tidligere nevnt at programmet brukes til ulovlige "ting"! Men nå skriver du et innlegg som kan føre til piratvirksomhet! Trist det der!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...