Entity extraction Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hvis du bestemmer deg for en DP 1500 så husk å laste ned en annen software til pc'n enn den orginale pc-link til KiSS for den suger esler i helvete. Jeg er ganske fornøyd med http://www.ezlinkng.com/. lol artig måte å ordlegge seg. ontopic Jeg har dp1500, og ja kiss pc-link suger esler Bruker ezlink selv, den er fin fin. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke kjøpte dp 1508 (med hdd) V Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) jo. de høres bra ut men kommer nok til å kjøpe en spiller som kan streame med RJ45. kabel langs listen er ikke noe problem EDIT: hvem er det som egentlig selger flest Kiss produkter? finner ikke db 1508 i heletatt.. Endret 23. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
vonGrepa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) jo. de høres bra ut men kommer nok til å kjøpe en spiller som kan streame med RJ45. kabel langs listen er ikke noe problem EDIT: hvem er det som egentlig selger flest Kiss produkter? finner ikke db 1508 i heletatt.. Som sagt hvis det ikke var tydlig nok: DP-1500 støtter BÅDE trådløst og kabel. Edit: netbutikkene har dem, og Netshop er jo alltid en favoritt.. vet de hadde 1504 litt usikker på om de har 1508.. men det lønner seg sikkert å heller sjekke online guider for hvordan sette inn HD i 1500 :-) /vonGrepa Endret 23. februar 2005 av vonGrepa Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) jo. de høres bra ut men kommer nok til å kjøpe en spiller som kan streame med RJ45. kabel langs listen er ikke noe problem EDIT: hvem er det som egentlig selger flest Kiss produkter? finner ikke db 1508 i heletatt.. denne var ment til Xvani ..vetle snek et innlegg imellom Jeg skjønner at DB 1500 kan bruke begge deler og det er ikke dårlig men jeg jobber i en databutikk og vi har DLinks mediasenter, DSM-320, og VELDIG dårlig efaring med stream i B hastighet. Det går rett og slett ikke å spille av store videofiler..derfor er RJ45 mest aktuelt.. Kan man sette en HD i DB 1500? Endret 23. februar 2005 av ohh-noo Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 asono har en billig dvdspiller som tar alt. Har en selv og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå