Gå til innhold

Billige xvid-spillere til stua, finnes de ?

Anbefalte innlegg

Hvis du bestemmer deg for en DP 1500 så husk å laste ned en annen software til pc'n enn den orginale pc-link til KiSS for den suger esler i helvete.

Jeg er ganske fornøyd med http://www.ezlinkng.com/.

lol

artig måte å ordlegge seg.

ontopic

Jeg har dp1500, og ja kiss pc-link suger esler

Bruker ezlink selv, den er fin fin.

I ettertid angrer jeg på at jeg ikke kjøpte dp 1508 (med hdd)

V

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jo. de høres bra ut men kommer nok til å kjøpe en spiller som kan streame med RJ45. kabel langs listen er ikke noe problem ;)

EDIT: hvem er det som egentlig selger flest Kiss produkter? finner ikke db 1508 i heletatt..

Som sagt hvis det ikke var tydlig nok: DP-1500 støtter BÅDE trådløst og kabel.

Edit: netbutikkene har dem, og Netshop er jo alltid en favoritt.. vet de hadde 1504 litt usikker på om de har 1508.. men det lønner seg sikkert å heller sjekke online guider for hvordan sette inn HD i 1500 :-)

/vonGrepa

Endret av vonGrepa
Lenke til kommentar
jo. de høres bra ut men kommer nok til å kjøpe en spiller som kan streame med RJ45. kabel langs listen er ikke noe problem ;)

EDIT: hvem er det som egentlig selger flest Kiss produkter? finner ikke db 1508 i heletatt..

denne var ment til Xvani ;) ..vetle snek et innlegg imellom :roll:

Jeg skjønner at DB 1500 kan bruke begge deler og det er ikke dårlig men jeg jobber i en databutikk og vi har DLinks mediasenter, DSM-320, og VELDIG dårlig efaring med stream i B hastighet. Det går rett og slett ikke å spille av store videofiler..derfor er RJ45 mest aktuelt..

Kan man sette en HD i DB 1500?

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...